Bij ons lag gister ook de brief in de brievenbus! Ook dagtekening 14 mei! Word waarschijnlijk dus dinsdag gestort, 1300 euro...
Hier gisteren ook een envelop met dagtekening 14 mei. We krijgen 144 euro terug Helaas moeten we de 18e ook weer 1100 euro terugbetalen
ik las eerder dat alleen met sandd komt maar wij bezorgen ook *postnl*heb er dagelijks veel in me handen en dan vooral met de piekdagen dus wie weet vandaag dames
He meiden, Ik heb een aantal reacties terug al gevraagd of iemand weet of er vaak veel tijd tussen zit als mijn man de brief al wel heeft gehad en ik nog niet. Wanneer kan ik die van mij verwachten? Hij moet namelijk terug betalen en ik krijg veel terug dus had de hoop dat dit tegelijk zou komen... Wie heeft er ervaring mee????
haha. hier rent D.amian ook bij elk geluidje naar de deur. 'mama zijn dat je centjes?!' ik laat hem dus steeds kijken als er post komt, scheelt mij weer lopen
Ik heb dezelfde situatie. ( alleen hoeft mijn man niks te betalen, maar ik krijg geld terug) Ik las eerder dat mensen na enkele dagen meestal de tweede brief kregen. ( ook wel 1 tot 3 weken) Ben trouwens nav hiervan gaan kijken naar de papieren van vorige jaar en zag dat het bij ons vorige jaar ook zo geregeld was ( helemaal geblokkeerd ) Mijn man kreeg had een dagtekening op 2 juni en ik op 6 juni..
heb gezegt als er een mooie blauwe brief is, dat mama en papa centjes krijgen en dan centjes hebben om wat leuks te gaan doen. dus hij kijkt nu uit naar die o zo mooie brief. hij heeft gekozen om naar Ballorig te gaan. wat zijn ze toch snel tevreden