pfff hier ook vandaag rekening van 500 euro voor zorgtoeslagvan 2011 potverdorie ze geven en nemen weer terug he
Wel de nieuwe Horizon Mediabox binnen, maar geen blauw te zien. Bij normale postbode zat t al niet, hoopte op de Sandd kerel maar die liep mn huis voorbij
Is dat zo? meestal hebben wij t er al op op datum van dagtekening soms zelfs eerder zelfs. Na ja we zien t wel komt vanzelf wel..
Hihi,eerst de vraag wanneer de brieven komen en wanneer de dagtekening is,heb je die beide binnen,vraag je je af wanneer het geld erop staat Het lijkt wel bezigheidstherapie
tot nu toe elk jaar stond t geld eral op en óf zelfde dag kregen we de brief of dag erna. geld is hier dus altijd eerder dan de brief, heel vreemd.
Roozjuh hier hetzelfde hoor. Heb nu de brieven binnen inclusief een brief over dat er iets Verrekend is dus verwacht dat de betaling is vrijgegeven. Voorgaande jaren altijd eerst het geld en dan pas brieven.
Woehoe net gebeld dagtekening 18 mei das een zaterdag dus waarschijnlijk 17 mei mijn centjes!! Klopt ze zeggen 10 werkdagen uitbetalen maar heb het echt elk jaar op de dag.
Die van mij ook! Terwijl ik al begin maart aangifte heb gedaan. Mn moeder heeft 31 maart gedaan en die heeft al bericht
Jammer is dat he! Hadden we vorig jaar. Hier las ik de 1 na de ander die al bericht had en veel later had ingediend. Wij kunnen het altijd al doen in januari. Hoop je ook op snel bericht natuurlijk. Dit jaar wel weer lekker op tijd. Dagtekening morgen.
Ja denk je op tijd alles in te leveren ( want ze zeggen zelf elke keer als je het voor 1 april doet dan is de dagtekening vaak ook eerder ) Nja maakt dus niks uit hoe vroeg je het doet
Ik heb een brief gehad met dagtekening op 14 mei (morgen). Mijn vriend was echt wat later, 30 maart, dus die zal ook later bericht krijgen. Ach ja, afwachten maar!
Ik ga nu even geen vriendjes maken met mijn opmerking gok ik: waarom zijn jullie zo ongeduldig en bellen naar BD??? weet je hoe freaking irritant ze het op de helpdesk vinden als er elke dag honderden mensen bellen 'hoelang duurt het nog?!' Tis in behandeling, get over it. sry maar snap dat gebel echt niet. Het is bekend dat je vóór 1juli bericht heb. En lady's, het is pas mei dus gewoon afwachten. sry als ik nu paar gevoelige zenuwen raak bij velen, maar vind t echt vreemd dat je gaat zitte bellen met de bekende nutteloze vraag. Hou gewoon je brievenbus en rekening in de gaten.
Nee valt niks over te zeggen had ik gemerkt idd. In 4 jaar heb ik wel rond deze tijd antwoord gehad, alleen vorig jaar waren ze laat. Is ook echt een raadsel hoe ze alles behandelen. Als we dat nou wisten haha!
Mee eens, de regel is inderdaad '' Voor 31 maart ingeleverd is voor 1 juli bericht '' dus nog even geduld denk ik dan maar.
Eens met je roozjuh: tuurlijk is het fijn een bedrag terug te krijgen, maar ik zou er zelf nooit achter aanbellen voor 1juli. Het is gewoon een kwestie van geduld hebben, brief komt vanzelf op de deurmat te liggen.