Dagtekening 18 mei is zaterdag ga er wel vanuit dat het er vrijdag is (hoop het) Heb het vaak eerder dan de brief met dagtekening. Alleen vorig jaar wisten ze opeens niet meer wat mijn rekeningnummer was pfff toen moest ik nog lang wachten
Zo, en weer een dagje afwachten of de post een mooie blauwe enveloppe komt brengen, liefst twee eigenlijk.. Gister werd ik blij gemaakt met een dooie mus. Kom thuis, lag er inderdaad een blauwe enveloppe op de mat. Maar was een iets andere kleur blauw, en was van de vriendenloterij.. GRRRR
Ik zie dat bijna iedereen hier het geld binnen krijgt op dagtekening mijn dagtekening is 18 mei maar valt in het weekend waneer zou ij het dan kunnen verwachten voor of na het weekend
Ik zou van maandag uitgaan. Dan kan het altijd meevallen als het vrijdag op de rekening staat. Maar is altijd lekker voor het weekend
Haha ja is zeker lekker ben gewoon veelste ongeduldig Helaas word het dan weer dinsdag maandag pinksteren of werken de banken dan gewoon
Ga maar uit van dinsdag. Maandag is ook geen werkdag komende week. Maar hou er rekening mee dat er nog een mogelijkheid is dat het nog later komt he!
Ja ik hou daar rekening mee mag na dagtekening nog 10 werkdagen duren Maar het zou wel leuk zijn eerder
Ja ik heb het ook al liever gister dan vandaag. Lekker hebberig ik weet het. Maar ik wil graag weer fietsen, maar mijn huidige brikkie van 20 jaar oud, heeft het inmiddels helemaal begeven, en is het niet meer waard om te laten maken.. En mijn nieuwe is al uitgezocht, staat bij de fietsenmaker al in de computer wat ik wil hebben, dus als die brief en het geld er is hoef ik alleen maar te bellen.