15 maart hebben wij het ingezonden het is nog in behandeling dus we zouden wel bij de laatste horen hahaha en heb het nodig
Ik heb het even voor je opgezocht: https://www.abnamro.nl/nl/prive/contact/gewijzigde-openingstijden.html
Geen post, wel weet ik dat de dagtekening op 25/3 staat. Wat ik al eerder zei, ik vind het jammer dat het niet deze week wordt, het zou goed uitkomen! Wanneer het nu gestort wordt maakt eigenlijk niet zoveel meer uit, want eind van volgende week wordt ons salaris + vakantiegeld gestort. Dat heb ik waarschijnlijk eerder dan het belastinggeld. Auto moet naar de apk, daar ben ik wel "bang" voor... Nu maar hopen dat het mee gaat vallen
25/5 bedoel je zeker? Jij hebt tenminste een datum, ik weet helemaal nog geen dagtekening.. zucht... En ik denk idd ook dat het vakantiegeld eerder binnen is dan het belastinggeld. Ook lekker toch.. Ik ga maar uit van juni en ik wacht (on)geduldig af
Nog geen postbode gezien vandaag. Maar ik ben net ook even weggeweest. Een half uurtje, maar zag hem niet lopen in elk geval. Er lag in elk geval nog niks op de mat toen ik net terug kwam. Dus als hij al is geweest, dan was er niks..
sand is hier op dinsdag en donderdag haha.. maar volgens mij maakt t niet echt uit welke post t brengt.. als t maar komt!! sommige krijgen van post.nl sommige met sand.. Hier nog niets gezien.. geen brief geen geld.. eerder zag ik voorbij komen 25/5... heb jij daar nu al een brief van?? of gebeld? haha soms ok wel zin om ff te belle kan t ok wel gebruiken nou ja.. is weer lekker als je wat extra's heb.. mar dat komt de 2 komende maanden wel goed.. vakantiegeld van mij deze maand, volgende maand die van manlief.. dus ook wel lkkr... dan zie k de centjes van bd vanzelf wel tussendoor