Vorig jaar april ingevuld en kregen het begin juni. Nu in Maart ingevuld dus ben benieuwd wanneer we het nu krijgen. Nog niks gehoord trouwens.
Vorig jaar in Maart ingediend kregen het 5 juli ofzo op de rekening. verwerkingsdatum was 30 juni. Dit jaar 6 januari ingediend dus hoop het wel in mei weer te krijgen en niet zo laat, voorgaande jaren altijd in Mei Tis weer een bijna 3000 euro dus altijd lekker meegenomen.
Hier ieder jaar pas eind juni. Maakt niet uit of we het begin januari of eind maart invullen, eerder als eind juni heb ik het nog nooit gehad.....
Ik wacht ook met spanning op de brief van de belastingdienst en de teruggave. Zou een lekker cadeau zijn voor de geboorte als het in mei of in juni gestort zou worden... Kan het - net als een ieder - wel goed gebruiken
Ik heb mijn vader gebeld, en ik moet van hem een brief terug schrijven dat ik alles heb weggegooid na de definitwve aanslag! Schijnt dat ze dan wel weer indimmen... Ze hebben geld nodig en zijn nu bij particulieren aan het comtroleren en elk dingetje moet ineens worden terugbetaald! Aangezien veel mensen dat vaak maar doen dan omdat ze er weinig verstand van hebben is dit een grote extra spekpot voor de belastingdienst!
Hier vorig jaar op op 17 april het geld al op de rekening, en nu ook nog nieteens een brief. Ik hoop dat ze opschieten..
Ik heb het altijd pas in juli ofzo... Maak me dr niet zo druk om. Het is natuurlijk wel vervelend voor mensen die er echt op wachten.
Wat een onzin! De Belastingdienst mag niet zomaar allemaal navorderingen op gaan leggen, daarvoor moet er een nieuw feit zijn. Zeggen dat je alles hebt weggegooid hebben ze geen boodschap aan, is jouw probleem en niet dat van hen. Maar weet je zeker dat je aanslag al definitief was? Staat er op je nieuwe aanslag bsn.H.07?
Ik weet niet hoe je hier bij komt, maar daar klopt natuurlijk niks van. Ook al heb jij een definitieve aanslag gekregen, dan nog kunnen ze daar op terug komen als blijkt dat bepaalde gegevens niet kloppen. Jij bent verantwoordelijk voor je aangifte en als je daar iets verkeerd op invult kan het zijn dat je in eerste instantie wel een definitieve aanslag krijgt, maar zodra ze de fout ontdekken gaan ze die alsnog op je verhalen. Je kunt dan wel zeggen dat je de papieren niet meer hebt, maar jij bent verantwoordelijk voor je eigen administratie en er wordt aangeraden om je papieren 5 jaar te bewaren. De belastingdienst zal daar dus geen boodschap aan hebben. Natuurlijk kun je bezwaar maken, maar als de eis terecht is zul je die toch echt moeten betalen, net zoals iedereen dat zal moeten.
Ik heb het geld elk jaar begin mei op mijn rekening gekregen. Alleen vorige jaar was het begin juni. Ik hoop dat het dit jaar weer begin mei wordt overgemaakt, of eerder.
Wij hebben het pas 30 maart de deur uit gedaan, dus wij zullen wel onderop de stapel liggen. Gelukkig zitten we er niet op te wachten.