Zo te lezen gaat het goed met de blauwe enveloppen vorig jaar was de bd een stuk trager met uitbetalen. Hier nog overigens geen officiële brief gehad. Ik verwacht volgende week de brief, in ieder geval voor de 25ste.
Zeker kun je bellen. Ik heb de brief met dagtekening 14 mei al gekregen, maar had nog geen geld. Nu weet ik dat het max 10 werkdagen kan duren, maar had al een vermoeden dat er geen bankrekeningnummer bekend was. Ondanks dat ik dit wel ingevuld heb, maar goed!
Is er iemand met dagtekening 18 mei die het vandaag al op zijn rekening heeft??? Hope so.....maar zal wel niet
hier nog niks, moet nu helaas mn spaarrekening plunderen om de rekeningen te betalen, vak.geld is er helaas ook nog niet door omstandigheden met het bedrijf.
Kan nog in de middag Voor ons stond eergister nog niets "klaar". Het is nog even afwachten. Ik kan het momenteel wel even gebruiken zonder inkomen enzo..
Hier nog geen brieven en geen geld.Ik krijg behoorlijk wat terug dus het zal wel prettig zijn wanneer het snel komt.Volgende week komt ook mijn vakantiegeld en daar ben ik dan alvast heel blij mee. Vorig jaar stond het 30 mei op mijn rekening.Ik vind het wel opvallend hoe vroeg het bij sommigen op de rekening is gestort.We blijven gewoon geduldig wachten.
Hier nog niks, maar kan de hele dag nog. Misschien maken ze het eind van de dag over en gaat het met de nacht boeking mee en heb je het morgen erop staan. Ik hoop ook dat het vandaag of morgen binnen is. Het is in elk geval onderweg.
Sandd is hier al geweest, maar bracht geen blauwe enveloppe.. Mijn hoop is nu gevestigd op de PostNL van vanmiddag.. Maar ik reken er voor deze week niet meer op.. Voor ons gevoel zijn ze nu erg laat bij de BD, omdat ze vorig jaar bij ons extreem vroeg waren, toen hadden we 17 april het geld al. Dus dan valt dit een beetje tegen..
Wij krijgen meestal de blauwe enveloppen op zaterdag ( juist als je niet meteen kunt bellen als er iets mis is of als je dringende vragen hebt )
Voorgaande jaren hier altijd pas eind juni.. haha dus t zal wel weer daarop uit komen...alles eerder is mooi meegenomen haha.. we wachten geduldig af.. t kan nog 6 wk