Tegen mij zeiden ze ook dat de mijne in behandeling is, maar er is nog geen datum bekend. Weet iemand of dit nog even gaat duren of dat het wel gaat opschieten? Zit er namelijk op te wachten
wat zijn jullie toch ongeduldig! als je voor 1 april de aangifte indiend krijg je voor 1 juli bericht! dan kun je daarop zitten wachten maar daar gaat het niet sneller mee! ik snap het wel hoor zeker als je geld terug krijgt maar het gaat er echt niet sneller door door regelmatig te bellen!
'het is in behandeling' is standaard wat ze zeggen hoor lady's Ze worden daar helemaal knetter van de duizenden telefoontjes die ze krijgen of hun geld er al aan komt bla bla bla. oude vriend van mij werkte daar en die zei dat maanden april, mei en vooral juni helse maanden zijn. elke dag tientalle telefoontjes terwijl je gewoon moet wachten. het is algemeen bekend dat je bericht krijgt voor 1juli als je alles optijd heb ingeleverd. gewoon wachten dus
ja klopt vorig jaar had ik gebeld en toen kreeg ik ook in behandeling te horen , maar de volgende dag kreeg ik de brief al
Ik las van iemand hier die zei dat ze het nog moest indienen dus pas eind aug verwacht ofzo maar als je het voor 1 april niet doet krijg je toch niks????
Jawel hoor. Maar je krijgt het idd later. Had ik voriga jaar ook, was te laat met indienen maar had het in juli al
als je ná 1april opstuurt dan mogen ze er wettelijk max 5jaar over doen. vóór 1april indienen en dan zijn ze verplicht je voor 1juli bericht te geven. overigens wilt dat niet zeggen dat je ook je geld voor 1juli heb... een brief volstaat al aan de 'deal'
Denk het niet. Dat is jouw problee . Ze staan volledig in hun recht. Je moet papieren 5 jaar bewaren omdat ze binnen die tijd nog achteraf dingen kunnen vragen of kunnen controleren.
Volgens mij maakt het ook geen fluit uit wanneer je het ingeleverd voor 1 april. Maar heb het welleens in januari ingevuld en verstuurd en het kwam niet eerder. Nu was ik laat dit jaar ach we zullen zien. Okay als het er snel is is dat mooi meegenomen en anders wat langer wachten dan.
Klopt. Vorige jaar eind januari ingestuurd, pas in juni bericht. Jaar daarvoor eind mei gehad en het jaar daarvoor weer begin mei. Enige conclusie die ik kan trekken na 3 jaar is dat het elk jaar later wordt gestort . ( dat belooft wat voor dit jaar ) Maar we blijven positief
Even uppen.. Iemand al wat gehoord toevallig? (ik weet dat het nog vroeg is, maar was gewoon even benieuwd)
Wij hebben het tot nu toe altijd rond half-eind juni gehad, dus ik wacht rustig af. Eerst vakantiegeld volgende maand, word ik ook vrolijk van
Hovenier begint volgende week met grote verbouwing van onze tuin dus wacht met smart op de brief van de belasting
hier ook nog niets, zou wel lekke zijn, want dan kunnen we verder n. met de tuin en kan ik kleren voor de bruiloft kopen. maar wij hebben het alle jaren eind mei/begin mei gekregen
Ach van de belasting krijg ik toch niks meer.. Hopelijk vrijdag wel goed nieuws van de verzekeraar bij het afsluiten van de zaak misschien dat daar nog een mooi bedragje uitkomt?
Een kennis van ons heeft de brief zojuist ontvangen met dagtekening 7 mei. Hoop dat ik hem ook snel krijg