Iemand al iets gehoord van de belastingdienst?

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel1980, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    Tegen mij zeiden ze ook dat de mijne in behandeling is, maar er is nog geen datum bekend.

Weet iemand of dit nog even gaat duren of dat het wel gaat opschieten? ;) Zit er namelijk op te wachten :)

2. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    wat zijn jullie toch ongeduldig! als je voor 1 april de aangifte indiend krijg je voor 1 juli bericht! dan kun je daarop zitten wachten maar daar gaat het niet sneller mee! ik snap het wel hoor zeker als je geld terug krijgt maar het gaat er echt niet sneller door door regelmatig te bellen!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    'het is in behandeling' is standaard wat ze zeggen hoor lady's ;) Ze worden daar helemaal knetter van de duizenden telefoontjes die ze krijgen of hun geld er al aan komt bla bla bla. oude vriend van mij werkte daar en die zei dat maanden april, mei en vooral juni helse maanden zijn. elke dag tientalle telefoontjes terwijl je gewoon moet wachten. het is algemeen bekend dat je bericht krijgt voor 1juli als je alles optijd heb ingeleverd. gewoon wachten dus ;)

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja klopt vorig jaar had ik gebeld en toen kreeg ik ook in behandeling te horen , maar de volgende dag kreeg ik de brief al :)

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Gewoon geduld hebben dames. Het is lastig, maar we hebben geen keus.

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik las van iemand hier die zei dat ze het nog moest indienen dus pas eind aug verwacht ofzo maar als je het voor 1 april niet doet krijg je toch niks????

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Jawel hoor. Maar je krijgt het idd later. Had ik voriga jaar ook, was te laat met indienen maar had het in juli al

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    als je ná 1april opstuurt dan mogen ze er wettelijk max 5jaar over doen. vóór 1april indienen en dan zijn ze verplicht je voor 1juli bericht te geven. overigens wilt dat niet zeggen dat je ook je geld voor 1juli heb... een brief volstaat al aan de 'deal'

9. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Denk het niet. Dat is jouw problee . Ze staan volledig in hun recht. Je moet papieren 5 jaar bewaren omdat ze binnen die tijd nog achteraf dingen kunnen vragen of kunnen controleren.

10. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij maakt het ook geen fluit uit wanneer je het ingeleverd voor 1 april. Maar heb het welleens in januari ingevuld en verstuurd en het kwam niet eerder. Nu was ik laat dit jaar ach we zullen zien. Okay als het er snel is is dat mooi meegenomen en anders wat langer wachten dan.

11. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Klopt. Vorige jaar eind januari ingestuurd, pas in juni bericht. Jaar daarvoor eind mei gehad en het jaar daarvoor weer begin mei. Enige conclusie die ik kan trekken na 3 jaar is dat het elk jaar later wordt gestort ;). ( dat belooft wat voor dit jaar :cool:) Maar we blijven positief ;)

12. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    Even uppen.. Iemand al wat gehoord toevallig?;)

(ik weet dat het nog vroeg is, maar was gewoon even benieuwd)

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.277
    6.191
    113
    Wij hebben het tot nu toe altijd rond half-eind juni gehad, dus ik wacht rustig af. Eerst vakantiegeld volgende maand, word ik ook vrolijk van :D

14. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Helaas, helaas, nog niks....;)

15. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht

Ik ook haha..meubels gekoch dus wachten erop haha

16. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Hovenier begint volgende week met grote verbouwing van onze tuin dus wacht met smart op de brief van de belasting ;)

17. oxbow

oxbow Niet meer actief

hier ook nog niets, zou wel lekke zijn, want dan kunnen we verder n.
    met de tuin en kan ik kleren voor de bruiloft kopen.

maar wij hebben het alle jaren eind mei/begin mei gekregen

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ach van de belasting krijg ik toch niks meer..
    Hopelijk vrijdag wel goed nieuws van de verzekeraar bij het afsluiten van de zaak misschien dat daar nog een mooi bedragje uitkomt?

19. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    Een kennis van ons heeft de brief zojuist ontvangen met dagtekening 7 mei.

Hoop dat ik hem ook snel krijg ;)

20. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Owwww spannenddd :p

Deel Deze Pagina