Dagtekening 25 mei is hier vandaag uitbetaald! Wij hebben Rabobank. Ben weer blij, kunnen de spaarrekening weer aanvullen. Nu is het nog wachten op het geld van mijn man. Tegelijk ingevuld maar bij hem nog geen dagtekening bekend.
Jaaaa. Hier afgelopen dinsdag de brief binnen voor mijn man en vandaag staat het er gewoon al op!! Ik heb tegelijkertijd aangifte gedaan maar nog geen brief gehad. We kunnen nu meteen de zorgtoeslag afbetalen van 2011 en een leuk bedragje op de spaar voor de bruiloft zetten.
Man zijn brief is binnen, dagtekening op zijn verjaardag, 25 mei! Leuk cadeautje bijna 1000 euro haha Die van mij is nog iets meer.. tegelijk ingevuld maar ik heb nog geen bericht..
Nog geen brief ontvangen maar kreeg gister een mail van onze belastingadviseur dat ik dagtekening 25 mei heb. Van man weten we nog niks
Hier ook dagtekening 25 mei en ook vandaag binnen gekregen. Brief kreeg ik afgelopen dinsdag. Nu nog wachten op de brief van manlief...
Vandaag brief binnengekregen met dagtekening 25 mei. Ik moet 137 euro betalen, die sturen ze wel ja. Maar over die 3000 euro die vl terugkrijgt hebben we nog niets gehoord...
Hier vandaag ook t geld binnen, en salaris met vakantiegeld van mijn man! Morgen dat van mij nog!!! Dat wordt woensdag shoppen voor vakantie!
Ik lees over dat sommigen van man en vrouw apart krijgen. Hoe zit dat? Als je samen woont ben je toch automatisch elkaars fiscaal partner?
Dat begreep ik ook niet dus heb het pas gevraagd, maar ze handelen alles per persoon af..dus het kan inderdaad dat de een het eerder krijgt, ook al ben je fiscaal partner...
Hier nog geen brief, en geen geld...maar vorig jaar ook pas 29 juni dus het zal nog wel ff duren denk ik.
ben bang dat het hier eind juni (alweer) zal gaan worden. ieder jaar hetzelfde haha. ach we gaan toch niet op vakantie dit jaar, alleen een grote rekening voor de tuin maar die heb ik al overgeschreven van de spaarrekening want die moet dit weekend betaald zijn. had wel gehoopt dat het bel.geld of vak.geld binnen zou zijn maar helaas. nu maar even hopen dat er binnen nu en een maand niks kapot gaat qua wasmachine/auto.