Ook hier dagtekening 25 mei ik denk dat het er maandag opstaat heb ook rabo en krijg nooit iets erbij gestort in het weekend
Vandaag weer hoop dames?? Haha zal de volgende dagtekening 1 juni zijn? Hier dus wel brief 25 mei en zit bij rabk dus misschien vandaag! Krijg vandaag ook vakantiegeld+salaris
Waarom verschil dat zo persoon? Hier ook dagtekening 25 mei en ik had het geld donderdag al. Hier Rabobank.
Gezamelijk aangifte gedaan met mijn man en hij heeft vorige week al bericht gehad. Maar het merendeel van de centjes die we terugkrijgen zit bij mijn aangifte en hierover nog geen blauwe envelop te zien... Vind het toch altijd raar dat je afzonderlijk bericht krijgt en dat er dan zoveel verschil in tijd kan zitten... Je doet toch samen aangifte?
o interessant topic dit. Hier ook ruim op tijd ingevuld, maar in geen velden of wegen een blauwe envellop te bekennen. Zal vandaag ook wel niet komen omdat het maandag is. ben echt benieuwd wanneer we het krijgen.
Haha ja oneerlijk zeg hier ook 25 mei en rabo maar heb het nog niet. Ben benieuwd hoe laat het vandaag komt. Hoop niet dat het nog een week duurt. Mn vriend heeft morgen rijexamen. En het zou toch erg leuk zijn als we dan snel een auto kunnen kopen.
Wat krijgt iedereen veel terug zeg haha. Jaloers!!! Ben al heel blij met onze 500 die we terugkrijgen!
Eindelijk de belastingsformulieren in kunnen vullen, we moeten in Nederland waarschijnlijk een klein bedrag betalen maar krijgen terug vanuit België (waar mijn man werkt)
grrr ik ben het wachten beu. vorig jaar had ik het pas 15 juli. ik zal maar ophouden met het gluren naar de brievenbus, ik wacht nu op de deurbel...kom maar nagelstyliste pakket kommm maar
o in juli? Denk dat dat dit jaar bij ons ook gaat gebeuren aangezien ik normaal altijd het spul al had.