yup dat weet ik nog heel goed, we waren toen op vakantie en zag ineens de dag voor mijn zoontjes verjaardag een extra bedragje op mmn rek. staan. nou ff wezen kijken wie zo lief was geweest en dat was de bdienst. (was het helemaal vergeten dus was er echt blij mee)
Sinds 1 mei is de maandag officieel een dag dat er geenpostbode meer loopt, dus eerder inderdaad nog wel eens maar nu echt niet meer
Kan je ook bellen daarover? Maar dagtekening 7 juni? Dan zal er wel weer een lichting komen rond die tijd. Dames die nog niks hebben ontvangen.....er komt weer wat aan!
Hier ikzelf ook dagtekening 25 mei maar nog niks op de rekening. Manlief nog helemaal geen bericht gehad..
Ik heb net even terug gekeken en vorig jaar hadden we het al begin mei, nu maar wachten op de volgende lichting, 7 juni
Donderdag brief gekregen met dagtekening 25 mei maar nog geen geld. Edit** postbode hier net nog gezien dus lopen hier wel op maandag
Geen idee, ga daar maar vanuit als nieuwe mogelijke datum, zie net dat 1 juni ook er ook nog tussen staat!
Hier ook donderdag een brief gekregen met dagtekening 25 mei Keek vandaag even naar onze bankzaken, maar hebben het ook nog niet binnen.