Ach dames, wat in het vat zit verzuurd niet toch. Ik vind het heerlijk om te weten dat ik nog 2300 euro krijg. Liever zo dan betalen We hebben t voor ons idee al allemaal op de spaar gezet
Nieuwe ronde nieuwe kansen haha Wacht niet echt op me geld maar ben zo benieuwd of er veel verschil zit na dagtekening 25 mei rabo en nog niks Moniquep wij krijgen tzelfde bedrag haha
Blijf het toch raar vinden dat van sommige 25 meei dagtekening het al 5 dagen hebben en andere nog niks, zoals hier.
hier ook dagtekening 25 mei...helaas nog steeds niet binnen!!Ben bezig met een groot project qua buitenhok voor mijn konijnen,dus het is zeer welkom nu..
hier de eerste brief binnen, van manlief, als je van het zonnetje niet blij kan worden dan hier wel van Dagtekening 1 juni
Vanmorgen met de post onze brieven ontvangen. Dagtekening 1 juni 2013 en pas 22 maart ingediend. Ik had eigenlijk verwacht dat we het net als vorig jaar pas in juli zouden hebben.. Nu nog wachten totdat het gestort wordt
Net de post geweest: 2 brieven met dagtekening 1 juni! Ben blij, heb 3 kinderen jarig in juni! Vorig jaar pas 1 juli.