Vandaag brief met dagt 1 juni. We zien wel wanneer het er op staat. Het is je eigen geld wat je terugkrijgt..
23-4 aangifte gedaan. telaat dus. vandaag brief van mijn man binnen met dagtekening 1juni. ovr die van mij is nog niets bekend. had niet verwacht dat we al iets gehoord zouden hebben!
Zojuist kreeg ik mijn eigen brief van de belastingdienst, gisteren die van mijn man. Beide dagtekening 1 juni.
bij mij ook niks bekend.. heb ook gebeld.. maar krijgen sowieso voor 1 juli bericht omdat we voor 1 april waren.
Gisteren de eerste blauwe binnen en vandaag nog een blauwe. Beiden op dagtekening van 1 juni.... Volgende maand begint de verbouwing dus komt goed uit!
In vind het heel fijn dat jullie het geld al hebben, maar toch irriteert het me mateloos (van de belastingdienst) dat mensen die te laat zijn, eerder uitbetaald krijgen als mensen die wel op tijd zijn. Het voelt een beetje als de hele winkel van de bakker vol staat en men eerst degene gaat helpen die als laatste is binnengekomen. Wij doen op tijd aangifte (lees mid februari verstuurd) en hebben nu al 2 jaar op rij 1 juli onze teruggave gehad en nu ook nog steeds niets bekend.