Ik heb even gebeld met bdienst. 7 juni dagtekening.. ben benieuwd of ik dan het geld ook meteen heb..
Hier vandaag de brief ontvangen dagtekening 7 juni. Maar heb rabobank dus zal wel na het weekend zijn dan.
als je naar de belastingdienst belt om de dagtekening te vragen vragen ze dan naar je achternaam? of digid. ik ga als ik vandaag nog geen brief heb ontvangen even bellen, maar als ze dan om de digid vragen dan moet ik die eerst opzoeken voordat ik bel.
Digi d haha nee joh dat is geheim! Enkel je burgersservice nummer. Hebben mensen de brief ontvangen terwijl er vorige week nog niks bekend was? Hoop het haha
Ik belde vorige week vrijdag toen was er nog niks bekend en gisteren wel en vandaag de brief dus het kan snel gaan.
Dat geeft hope babyhope.. Vorige week woensdag dacht ik gebeld, toen was ie nog in behandeling dus nog niks bekend.. Nu nog niet in de bus gekeken haha! Zou iig wel heeeeel welkom zijn inmiddels
Ook ik heb gister gebeld, in behandeling sdagtekening 7 juni... nu de brief nog! Ze vragen naar je bsn.
ik moet nog geduld hebben t is eind vorige week ingediend door mn accountant krijg wel een aardig bedrag terug dus ik ben al blij haha
net vandaag alles weggebracht dus kan nog wel ff duren. wij moeten trouwens voor 1 juli ivm buitenland
Mijn man had dagtekening 1 juni, en het geld al. En ik heb net een brief gehad dagtekening 7 juni. Heel fijn! kom maar op met die 1150 euro.
Hier nog steeds niks gehoord! Maar om er nu achteraan te bellen vind ik ook wat.... Ze hebben tot 1 juli de tijd dames!
ach je krijgt toch steeds iemand anders aan de foon gezellig toch ik heb net gebeld en het is eindelijk bekent dagtekening 14 juni
Wij hadden vrijdag de brief in de bus en gisteren het geld op de rekening. Dagtekening was 1 juni en wij hebben de rabobank.