Dagtekening 7 juni maar nog niks binnen ik hoop dat nog vandaag komt ga dit weekend dagje weg zal wel erg prettig zijn
Bij ons is alles binnen, niet zo heel veel omdat we maandelijks al krijgen, maar toch weer een leuk extra'tje.
Hier ook nog niet.. Moet zeggen dat bij mij meestal de dingen van de belastingdienst pas na 14 uur gestoord zijn.. Dus heb nog een klein btje hoop
Ik heb de uitbetaling al maar de brief nog helemaal niet... had ook gebeld en ze waren zelf ook al verbaasd dat ik het geld al had want de brief was die dag (dat ik belde) de deur uit gegaan... Nu heb ik de brief nog steeds niet... lekker zooitje daar haha maarja de "buit" is binnen
Appart he.. Meestal is het binnen op de dag van de dagtekening, of zelfs ervoor.. Maar ja weinig aan te doen.. (Welke bank heb je?)
Ja voorgaande jaren kreeg ik de brief en had ik het zelfs al op de bank staan. Denk lekker shoppen vanavond maar helaas. Misschien om 17.00 nog maar vrees van niet
Ja hier ook! Heel raar.. Rabo had gisteren wel een storing dus misschien is het er nog druk met alles verwerken ofzo