Hier hetzelfde, nog steeds niets.. vraag me af of ze nog wel wakker zijn daar haha.. hoezo ongeduldig!!
Ja, ik krijg wel een brief dat ik nog zorgtoeslag over 2011 moet betalen, maar de rest... Nee, nog niet hoor.
Hahaha zo voel ik me ook! Vooral als je dan leest als andere met zelfde dagtekening het al hebben hahaha..
Wij hebben allebei de brief al een week in huis en vandaag zag ik dat het geld is gestort!!! Erg leuk getimed, aangezien we morgen op vakantie gaan Wij hebben inderdaad ING. (fijn overigens, die ING met al die storingen, nu ligt IDeal er weer uit... GRRR! Maar goed da's een ander verhaal )
Pfff op 26 februari aangifte gedaan en nog steeds niks. Afgelopen donderdag gebeld was nog niks bekend. Kan niet meer wachten!!
Hier aangifte eind maart gedaan. Net bebeld, maar blijkt iets fout gegaan te zijn tijdens het versturen! Ze hebben nooit wat ontvangen... Dus nu opnieuw verstuurd en ik mag dus nog 3 maanden wachten op mn geld En we konden het zo goed gebruiken!
Ik heb net ook gebeld. Eerst zei ze dat ze geen aangifte van mij hebben binnengekregen. Toen keek ze nog een keer en zei ze weer van wel.... Ik heb er echt heeeel weinig vertrouwen in dat het goed gaat komen Maargoed, we hebben nog 3 weken...
Hier wel een brief gekregen dat vriendlief mag betalen, maar nog niet dat ik terugkrijg. En dat is nogal cruciaal, want ik heb een beetje geschoven met aftrek. Vriendlief moet een paar duizend euro betalen, en ik krijg dan een paar duizend euro terug (verschil is in ons voordeel natuurlijk!!! ). Alleen... Ik kan dat geld niet betalen voordat ik mijn teruggave heb... :-S We wachten dus maar even rustig af hier.