omdat het mij gewoon teveel tijd kost en bang ben dingen verkeerd te doen . ik ga er dan vanuit dat een accountant weet wat hij doet en het mij niet zoveel energie kost omdat ik nml een eigen zaak heb maar ook een eigen huis en toen nog een baan in de zorg enz. maar als ik indd kijken naar 2012 had ik het echt beter zelf kunnen doen. grr wat een ergernissen en wat een energie kost dit me! dacht dat het nu laar zou zijn maar zelf het eigenlijk laatste beetje gaat nog fout!
2e brief ook binnen, dagtekening vrijdag dus al in de loop van volgende week wel bij geschreven staan...
Ik heb de brief ook binnen met dagtekening 28 juni.. Betekend dit dan dat het 28 juni overgeschreven wordt? Hebben jullie ook dat eropstaat "Te ontvangen of te verrekenen"? Kan me niet herinneren dat het "verrekenen" me eerder opgevallen was..
Ik heb hem ook en bij ons staat er alleen ontvangen... Maar bij ons is het een voorlopige aanslag?! Wat betekent dat??
Dat de definitieve nog moet komen?.. Volgens mij is dit de definitieve aanslag, alhoewel het woord definitief er niet opstaat..
Heb ook de mijne binnen, staat ook voorlopige aanslag op en dagtekening 28 juni.. En als t mee zit toch een heel leuk bedrag dat we mogen ontvangen Van vriend nog niks ontvangen..
Als er geen definitieve in de brief staat is het niet definiteif. Staat er voorlopig, dan krijg je later nog een herrekening. Houd er dan rekening mee dat je moet terugbetalen. Dus je krijgt nu geld, maar het kan zijn dat je daar helemaal of deels geen recht op hebt. Dat komt uit de definitieve aanslag. Kan over een paar maanden komen.
Ja maar als je de brief leest staat er dan niet iets als: deze definitieve aanslag is bepaals/ of word uitvetaald. Of iets waar het woordje definitief in staat?
Nou het rekening nr is gewijzigd! En ze zien een betaling klaar staan hij kon me alleen niet vertellen wanneer deze plaats ging vinden * hoopt snel *
Ondanks dat er bij ons een fout is gemaakt (februari aangifte gedaan en in mei pas te horen gekregen dat er iets fout is gegaan) hebben wij gisteren bericht gehad, dagtekening 28 juni joepie !