Iemand al iets gehoord van de belastingdienst?

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel1980, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams255

Mams255 Actief lid

10 apr 2010
    291
    0
    0
    Overijssel
    hier ook brief dagtekening 28 juni krijg vast na het weekend binnen :D

2. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Beide brieven vorige week gehad. Vandaag weer een brief dat er geen rekeningnummer bekend is :x Hoe krijgen ze het voor elkaar daar zeg sjongejonge, het wordt toch al jaaaaaren op hetzelfde rekeningnummer gestort wat is nu dan het probleem :( Vind dat ze er maar een potje van maken daar.

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    wij ook met 28 juni.. stond er nog niet op dus zal na het weekend worden (hoop ik) :D

4. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Hier ook dagtekening 28 juni nog niks. Hoop na het weekend!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Jij had dus ook al gebeld maar geen dagtekening te horen gekregen?

Ik heb afgelopen woensdag gebeld. Ze konden alleen zien dat mijn aangifte wel bij hun binnen was gekomen en in behandeling was, maar kon niet zeggen wanneer ik bericht zou krijgen? Moest na 1 juli maar weer bellen mocht ik dan nog steeds geen bericht hebben gehad.....

Overigens ben ik er niet kapot van dat ik nog niks heb gehoord. Moet namelijk betalen :p.

6. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    Klopt ik heb ook geen dagtekening! En ik krijg boel centjes terug!
    Bel maandagavond wel weer

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hier idem dito dat word weer bellen, mogen ze mooi rente betalen! :)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    Hier nu eindelijk de brief...maar we hebben er 2 kregen. 1 van Engeland en 1 van Nederland.

Beide positief...pfff gelukkig

9. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Hier vandaag ook de brief voor vriend gekregen.. ook positief :D! Nu nog hopen dat het snel op de rekening staat allebei..

10. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    En hier hetzelfde...zucht ik word er maar moe van. Maandag maar gaan bellen. Heb zo'n vermoeden dat het daar maandag wel eens druk kan zijn...LOL!

11. Minerva

Minerva Niet meer actief

EINDELIJK de brief ontvangen! :D Dagtekening 28 juni, maar nog niet op rekening.

Wel inefficiënt van de Belastingdienst: samen aangifte gedaan; ik moet betalen en vriendlief krijgt terug. Waarom verrekenen ze het niet met elkaar? Nu krijgt vriendlief een bedrag terug en kan ik nog weer wat overmaken....

12. Koon

Koon Niet meer actief

Wij ook eindelijk de brief binnen. Dagtekening 2 juli...

13. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier aangifte 10-6 opnieuw moeten versturen (was wat fout gegaan) en brief van mij de 24e al binnen met dagtekening 28-6 en stond er gisteren ook netjes op! Nu alleen nog wachten op die van mn man.

14. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Gisteren de brief van mijn man gekregen, dagtekening 2juli. Dat van mij was al binnen op 21 juni. Ben er heel blij mee wij hebben pas 15 april aangifte gedaan

15. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Zijn jullie wel fiscale partners dan? Want wij vullen samen het formulier in en dan wordt het wel direct verrekend enzo. We zijn dat overigens pas gaan doen toen het voordeliger werd dan allebei apart invullen. Ik heb een tijdlang meerdere baantjes gehad en kreeg dan veel terug, maar vriend moest juist betalen over z'n spaargeld. Dat vond ik oneerlijk. Dus pas toen ik ook één fulltime baan had, zijn we fiscale partners geworden. Een jaar later kochten we ons huis, dus toen moest het sowieso geloof ik (we zijn niet getrouwd)

Gisteren de brief gekregen, dagtekening 2 juli. We hadden wel voor 1 april aangifte gedaan, dus waren het alweer helemaal vergeten! Ben helemaal blij, want we krijgen best aardig wat terug. Fijn nu de wasmachine het net begaf en het huis geschilderd wordt! :)

16. Minerva

Minerva Niet meer actief

Jazeker! We moeten ook samen aangifte doen i.v.m koophuis, fiscaal partnerschap, etc. Daarom vind ik het ook zo vaag....

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier de brief ontvangen dagtekening 2 juli.
    En nog 1 waar is 46 euro moet betalen :(
    Als ze dat nou hadden verrekend veel makkelijker..

18. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Zijn er nog mensen die nog niks hebben gehoord?

Die van mij is nog steeds in behandeling en doordat ze met een definitieve aanslag bezig zijn, mogen ze er tot een jaar na inleverdatum over doen zeggen ze :(

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier nog steeds niks :( Rek. nummer is al gewijzigd bijna een week.. :(

20. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    Ik heb ook niks gehoord! Die vrouw aan de telefoon heeft gezegd dat als je geld n 1 juli krijgt dat je dan rente krijgt

Deel Deze Pagina