Weet niet of het geld er al is maar de voorlopige aanslag van m'n man is er eindelijk. Dagtekening 2 juli en 16 euro rente omdat ze te laat waren
Hier dagtekening 28 juni...maar nog niets op de rekening. Moeten ze dan ook rente betalen of zeggen ze dan gewoon dat je dagtekening 28 juni was en dat ze dus wel op tijd waren....
vorige week maandag brief verstuurd met juiste rekeningnummer (want is kwijt, blijkbaar) dus vandaag offcieel dag 5 van 20, toch? (20 werkdagen om het alnog over te maken). Pfff zou nu wel een keer fijn zijn, we willen nog een paar daagjes weg.
Hier maar even gebeld.. Manlief zijn beschikking is nog geen zicht op?? Heel fijn (not) en die van mij is er wel, maar..... rekeningnummer perikelen... dus nu maar wachten, wachten, wachten
Hier nog geen brief voor mij gekregen, vriend wel al en ook van hem al gestort gekregen. Nu het mijne nog....
Pff wordt je toch gek van, van dat wachten haha. Ik durf niet eens meer te kijken soms Hier dus nog niks met dagtekening 28 juni ing.