Ik had het normaal idd altijd al in mei maar dit is inderdaad extreem laat, hier Rabobank en dagtekening 2 juli maar nog niks gezien..
Al paar x gebeld! Maar ben er niet wijzer van geworden! Ja dat het misschien een jaar kan duren, maar krijg wel rente dus als ze slim zijn storten ze het maar snel op mijn rekening
En jaar is wel erg lang normaal is toch voor 1 april ingediend voor 1 juli bericht Wat raar dat het en jaar kan duren nog nooit gehoord gaat over de aangifte van 2012 neen ik aan
Ze mogen er 3 jaar overdoen! Dat werd mij ook verteld en heb het zelf 3 maart verzonden! Ze denken dat ik de definitieve aanslag krijgt
Geld van vriend is binnen, 2 juli, mooi bedrag! Ik heb gebeld voor de mijne was 28 juni de dagtekening.. rekeningnummer niet bekend.. natuurlijk, het zal eens niet. Kan binnen 10 dagen geregeld worden dat t goeie rekeningnummer er staat.. Het geld wat ik zou moeten krijgen ligt nog op belastingkantoor, dus er is nog hoop dat ze het pas over een paar weken versturen en het op de goede rekening terecht komt....
Ik word er nu onderhand ook wel een beetje chagerijnig van. Ruim optijd aangifte gedaan, dagtekening 5 juli maar nog geen brief gehad. Ik ben toch wel heel benieuwd of het bedrag klopt. Helaas is een aantal maanden terug onze auto die we net een jaar hadden kapot gegaan en de onkosten waren torenhoog. Dus konden we beter een andere auto kopen. We hebben altijd 2 auto's gehad omdat mijn man niet naast de deur werkt. Ik heb nu geen auto en die heb ik wel heel hard nodig ! Wij moeten regelmatig met Romy naar het ziekenhuis in Nijmegen en Utrecht. Nu pakt mijn man elke keer een vrije dag, maar dat is voor controle niet echt nodig. En als romy acuut achteruit gaat in de thuissituatie is een auto voor de deur ook handig. We durven nog geen auto te gaan kopen, omdat we natuurlijk niet weten of we dat hele mooie bedrag ook daadwerkelijk krijgen haha. Dus belasting ! schiet op met die brief.......
Wij hadden vorige maand al bericht. Voor de een moeten we betalen en voor de andere krijgen we geld terug. We wacht ff met betalen tot we het geld hebben.. Maar dat hebben we nog niet dus zij moeten ook nog maar ff wachten op hun geld. Hoor trouwens in mijn omgeving dat veel nog geen bericht hebben gehad. Ze zijn echt laat.
Jeetje wat vervelend meid. Sterkte en hoop dat je snel bericht krijg en nog belangrijker dat het snel op je rekening staat.
Ik ga nog even bellen omdat ik het een heel hoog bedrag vind wat we krijgen. Ik heb het zelf ingevuld en ze nemen het natuurlijk zo over. Dus hier staat het op de spaarrekening en komen er eerst nog niet aan