nog maar een keertje gebeld en t juiste rekeningnummer is aangekomen en t wordt binnen 10 werkdagen overgemaakt (dagtekening 14/06). Pffff goed nieuws.
Pffffff, hier man met dagtekening 14 juni en ook netjes gestort. Die van mij nog helemaal niks van gehoord:x Hang nu aan de telefoon.....
het is trouwens maar goed dat ik t in de gaten gehouden hebben want wij hebben nooit een brief ontvangen met de vermelding dat het rekeningnummer onbekend was (kan ook aan de post liggen).
Tsssjjjooonnnngggeeee jongejonge...... Ze kon me vertellen dat mijn aanvraag in behandeling is als definitieve aanslag en dat het tot een jaar kan duren.. Echt hoor, be-la-ch-lijk!!!!! En dan zijn er mensen die het te laat hebben ingestuurd die allang hun geld hebben:x Vorig jaar waren ze ons rekeningnummer al kwijt, toen hebben we ook al een paar weken later ons geld gekregen (nipt voor de vakantie, dat dan weer wel) en nu DIT weer!!!!! Als ik een voorlopige aanslag krijg, krijg ik normaal gesproken in augustus al de definitieve en nu kan het dus een jaar duren, what the fuck Wat voor voordeel heeft dat dan??? Kan dus zomaar zijn dat een heleboel mensen in augustus/september al hun definitieve op de mat krijgen en wij nog maanden moeten wachten op ons geld. KUTbelastingdienst en het gaat "maar" om 900 euro, een schijnbedragje voor hun, voor ons een fijne bonus die we best wel nodig hebben..
Ja, die rente is dan wel weer leuk. Maar had gewoon liever de brief op tijd gehad... Ik vind het gewoon waanzinnig dat mijn man en ik samen aangifte doen, als fiscaal partners en dat mijn man zijn deel wel via een voorlopige aanslag gaat en de mijne op deze manier. Moeimakers zijn het daar
Daar ben ik het met je eens! Had liever nu ook een brief gehad! Mijn man heeft wel de definitieve aanslag gehad! Ga volgende week gewoon weer bellen
De datum die op je brief staat.. telt die dag ook mee als een van de 10 dagen die ze hebben om het te storten? Dagtekening is 21 Juni. Wanneer zou het dan uiterlijk gestort moeten worden?
Ik bel net om te vragen of het formulier binnen is die ik een week geleden heb ingestuurd. Kan ze niet zien en ik moest het maar afwachten de komende 4 weken? Word steeds gekker
En ook vandaag geen brief binnen gekregen, dagtekening is morgen en dat is al 2 weken bekend.....toch niet zo moeilijk om dan optijd de brief te versturen ? Word er steeds chagerijniger van, maar je kunt zo weinig tegen de belastingdienst doen.
Raar zeg!! Wij moesten dus het rek. nr. opnieuw doorgeven, vorige week maandag verstuurd en was gisteren gewoon aangekomen toen ik belde en kon ze wel zien. Wat een gedoetje daar!
Bij ons hebben die oenemeloenen heb op een oud rekeningnummer gestort gelukkig had ik die nog niet opgezegd, maar ik vind het wel dom, aangezien we het nieuwe rekeningnummer hadden doorgegeven
Hier weer een brief gehad dat mijn aangifte wordt gestuurd naar belastingkantoor en daarna kan worden gestort op de rekening (of zo?) Iig.. gister dus rekeningnummer veranderd.. en hoop maar dat het allemaal een keertje snel gebeurd, anders zijn we het geld kwijt als ze het nu al over maken, dat zou jammer zijn.
Hoelang duurt het voor ze het storten als je zo n roze invul brief gehad heb waar het bedrag op staat en ze om je rekeningnr. vragen?