Iemand al iets gehoord van de belastingdienst?

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel1980, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    herkenbaar.. heb begin juni alles veranderd. Tenminste als je een goed werkende belastingdienst zou hebben.. vorige week eindelijk de 3e brief voor goedkeuring van wijziging. Heb meerdere malen gebeld en vorige week was ik echt in staat om de beste mevrouw door de telefoon te trekken..
    Dus mijn deel is er nog niet...

dagtekening van manlief is 16 juli!! Alles is wel op tijd ingeleverd

2. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Nou ik kreeg een week na die bevestigingsbrief nog een brief om me rekening nummer op te geven voor de betaling van 2012, ik bellen , toen werd mij pas duidelijk dat dat dus apart gaat,moest ik dus die 2de alsnog invulln en ondertekenen en moet ik nog langer wachten haha grr

3. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    vervelend he..
    ze mogen t na verwerken van je brief er nog 20 (werk?)dagen over de betaling doen.
    Ze innen iig veel rente op deze manier...

4. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Ach het is niet anders, ff weer geduld :p

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier half mei aangifte gedaan moest voor 1 juli ivm wonen in buitenland. en kreeg 4 juli een brief met dagtekening 2 juli. lekker snel dus dit keer. het stond er de 5e ook op.
    dit was die van mijn man dan. die van mij moet nog komen heb ik nog niks van gehoord maar was ook niet zo megaveel..... dus daar kan ik nog wel ff op wachten

6. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Ik heb nog helemaal niets gezien/gehoord, en heb wel voor 1 april aangifte gedaan. Dan zou je toch voor 1 juli iets gehoord hebben? Ik snap er niets van en die akelige belastingtelefoon is steeds in gesprek

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Welk nummer bel je dan?

Ze zijn toch gewoon bereikbaar alleen sta je in de wacht.

Als je nu niks hebt gehoord is er toch iets misgegaan.

Had je wel een bevestiging na het versturen van je aangifte?

8. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Het gewone nummer van de belastingdienst, maar `de stem` gaf aan dat alle medewerkers bezet waren en het gesprek over enkele seconden zou worden beëindigd. Na nog een aantal keren te hebben geprobeerd, kreeg ik eindelijk iemand te pakken die mij wist te vertellen dat ik door een administratieve fout in een andere box (?) was beland en daarom het geld krijg als ik de definitieve aanslag krijg, het kan tot een jaar duren voordat ik het krijg:x Hij gaf me het advies om het kantoor bij mij in de buurt een brief te sturen met een vraag om uitleg. Hij had het idee dat ze het geld dan eerder zouden gaan overmaken.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ik zou dan gewoon naar het kantoor gaan en niet een brief sturen

10. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de aangifte begin mei gedaan (uitstel aangevraagd) maar krijgen nu steeds herziende voorschot bedragen van 2012, we hebben dus nog geen definitieve aanslag (brief oid) binnen maar hebben wel al verschillende bedragen binnen gekregen

Op het herziende voorschot bedragen papier staat dat alle binnengekomen informatie tot 28 mei mee is genomen, dus na onze aangifte.

Maar toch ben ik bang dat ik straks toch verkeerde bedragen krijg die ik weer terug moet betalen oid

Iemand hier ook ervaring mee of??

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hier dagtekening 21 Juni
    Tot nu toe niets ontvangen.
    Heb gebeld.. het lag bij het belastingkantoor van onze stad en daar werd gekeken of er iets verrekend moest worden en anders kregen we het binnen 4 weken na dagtekening gestort...
    Ze hebben volgende week nog en dan zijn de 4 weken om.

Begin aardig ongeduldig te worden!

12. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Binnen hoeveel dagen na insturen rekening nummer was het bij de meesten binnen?

13. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Kweenie, hier vertelde ze me aan de telefoon dat het 20 dagen kan duren.

14. Khaleesi

Werkdagen toch?
    Pfff dan heb ik nog 10 werkdagen te gaan....

15. Khaleesi

Iemand al iets binnen? Hier nog steeds niet

16. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    Ik ook nog steeds niks

17. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Ik heb het gister ontvangen met dagtekening 19 juli

18. Khaleesi

Ik had dagtekening 21 juni, toen rekeningnummer doorgegeven en die was 27 juni verstuurd. Toen zeiden ze 20 werkdagen eer het gestord zou zijn maar ik bel net en hoor dat het rekeningnummer 22 juli pas binnen was en dat het dan nog 10 werkdagen duurt maar dat hij vermoeden dat het er voor 1 augustus al zal zijn.

Wie snapt het nog?

19. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ja hoor een aanmaning de 2de als t nu niet op tijd er is worden we geschat, hebben wij weer.

20. Khaleesi

Had je nog geen aangifte gedaan sneeuwpop?

Deel Deze Pagina