Iemand al nieuws van de kinderopvang toeslag 2009??

Discussie in 'De lounge' gestart door Mowtom, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou Yummie, ik hoop dat wij ook zo'n mooi bedrag terug krijgen ;)
    We krijgen wel wat terug als het goed is want we hebben het eerste jaar te veel terug gekregen iedere maand dus het jaar erop (2009) hebben we het wat krapper ingepland dus als het goed is krijgen we wel wat terug van dat jaar.

2. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou net even gebeld naar de belastingdienst en ze zijn er mee bezig...ze kan me alleen niet zeggen hoe lang het nog gaat duren?! Ik moet er maar gewoon op wachten...pffffff

3. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Hier ook nog niks gehoord over 2009, ik weet ook niet of ik moet bijbetalen of terug krijg (heb het eigenlijk zelf ook niet nagekeken wat ik had gehad en wat ik behoorde te krijgen). Over 2010 heb ik het nog niet eens op hoeven geven...

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hier al gehad...kreeg 500 terug gestord (nooit een brief over gehad)

Dus ik gebeld want diezelfde week kreeg ik een brief dat ik 165 moest betalen......over hetzelfde nummer!

Dus ik laten checken is die 500 wel voor mij....ja voor jouw...maar toch moest ik die 156 terug betalen hahaha. Stom iets.

Maar eerst worden blijkbaar je uren gecontroleerd..kreeg je geld over terug (ik dan) en toen na controle van inkomsten moest ik weer terug betalen....onnodig werk....maja...

Hier dus wel al iets gehoord. vorige maand eigenlijk al.

Deel Deze Pagina