wehkamp verzendkosten

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Misschien is dit al even zo maar ik heb al een tijdje daar niks besteld en kwam het nu dus pas tegen. Maar ik wilde zoals gewoonlijk mijn pakketje kleding thuis laten bezorgen, maar toen zag ik dat ik overdag een extra euro daarvoor betaal en als je het s'avonds wil laten bezorgen zelfs 2 euro extra. Bovenop de verzendkosten van 5,95 wat ik al flink vind.

Ik laat het nu bij een DHL punt bezorgen want ik wil geen extra geld betalen maar ik vind dit echt belachelijk en zeker geen service.

Kijk naar een Bol.com wat je ook besteld altijd betaal je maar 1,95 verzendkosten. Kijk dat vind ik pas service.

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ja niet normaal he? Ik vind het ook schandalig! Maar het lijkt wel "normaal" te zijn. Albert.nl heeft ook al 7.95 of 8.95 bezorgkosten (nadat je verplicht minimaal 70 euro hebt uitgegeven...)

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik heb laatst (voor de kerst) een jurkje besteld en het zou voor de kerst binnen komen. Had ik het expres in de avond laten bezorgen zodat ik zeker thuis zou zijn. Krijg ik het toch pas een week later binnen...overdag!!! Dus ik heb het terug gestuurd en ik heb ook geen extra verzendkosten betaald. Zijn ze nou helemaal.....

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik vind het ook echt belachelijk! Maar ook dat bij zo een punt laten bezorgen dat je daar ook die 5.95 ofzoiets voor betaald vind ik echt belachelijk. Bedoel het punt dat hier het dichtst bij zit is ruim 15 kilometer rijden en dan moet je ook weer geld in de parkeermeter gooien om het binnen bij die winkel op te gaan halen. Neu ik heb een heel tijdje geleden besloten dat we er gewoon niks meer bestellen, tis mij wel goed ;)! Terwijl ik/we eerst best nog weleens iets bestelde.

De bol.com vind ik idd echt super :)! Snap wel dat het bij de wehkamp enzo iets meer moet zijn, maar ik vind het zo gewoon echt 'te' worden zegmaar.

Liefs Hanneke!

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Daarom koop ik altijd erg graag op Bol.com. Realistische verzendkosten.

Wehkamp koop ik nooit. En nu zeker niet meer. Belachelijk veel geld.

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik vind het ook belachelijk &normaal koop ik daar ook niets. Alleen had ik laatst gordijntjes voor de babykamer van Wehkamp besteld. Kon niet anders, want ik kon ze nergens anders vinden. Dat doe ik dus niet nog een keer.

& ik koop ook veel van Bol.com! Die hebben ook heel vaak een actie dat je geen verzendkosten hoeft te betalen. Heel fijn!

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

ben het helemaal met je eens. Voor mij ook reden niks meer bij hun te bestellen.

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik vind het ook belachelijke bedragen, maar toch laatst een positie-tankini gekocht omdat ik die echt leuk vond en het niet ergens anders kon vinden. Maar voor de rest bestel ik er echt nooit wat vanwege oa. de hoge verzendkosten

9. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.884
    471
    83
    Daarom bestel ik ook niet meer bij de wehkamp. Waardeloos zoveel verzendkosten.

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    wat veel zeg ?????:(:(

als ik pakket stuur naar mijn klant is het 4,95 en niet meer.

was toch altijd gratis bij wehklamp :(

11. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Ik vind het ook belachelijk maar ja...als ik iets echt leuk vind dan bestel ik toch.

12. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Het is idd al een tijdje zo dat je zoveel verzendkosten moet betalen, zelfs als je het naar een DHL punt laat bezorgen. Nu was het zelfs ook zo dat je extra moest betalen als je achteraf via acceptgiro wilde betalen maar dat kon ik nu nergens meer terugvinden (heb toevallig vanmorgen nog wat besteld....).

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    en als ze het een 2e keer moeten aanbieden dan betaal je voor de 2e keer ook 5,95 verzendkosten!!
    ik had 2 jaar geleden een winterjas bij ze besteld en aangegeven om 's avonds te bezorgen.. niemand gezien maar wel een mooi geel briefje in de bus dat ze waren geweest... dus contact opgenomen: nee u was niet thuis en nu komen ze morgenmiddag nog een keer...
    ik kon dus en bezorgkosten extra betalen en een middag thuis wachten tot ze kwamen....

ook vind ik de collectie die C&A) aanbied niet kloppen.. ik haal altijd de palomino broeken van 8,95 t/m 12,95 voor mn zoontje omdat ie heel snel door zn knieen heen is.. ik mag officieel niet van de bank komen en dacht "mooi dan doe ik het via Wehkamp"... dus niet want de goedkoopste broek die ze hebben (C&A of niet) is 17,95!

14. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja, het lijkt wel steeds gekker te worden. Over dat achteraf betalen (in 1 keer) zag ik ook een hele tijd geleden (dat je daar extra voor moet betalen), schandalig! Afgelopen keer heb ik dat niet gezien gelukkig. Maar de verzendkosten zijn toch nog steeds 4,95?? Tenminste, vorige week nog wel. Even het thuisbezorgen er buiten gelaten.

15. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

#15 Tinkerbel80, 14 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2011
    Hier hetzelfde met snowboots voor m'n zoontje. Stond op de site aangegeven dat ze al waren afgeleverd. Kwam een dag voor ons weekendje weg binnen. Nou ik had toen al iets anders geregeld dus ook terug gestuurd. 2 weken heeft het geduurd en ik heb er 3 keer achteraan moeten bellen.

16. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Dat klopt niet hoor, dat is dan een foutje geweest want dat is echt belachelijk. Het is dan gewoon al bij DHL of Selektvracht of wie het dan ook levert dus dat heeft niks meer met verzendkosten te maken. Zou ik nevernooit betaald hebben hoor.

Ik heb vanmorgen nog wat besteld, thuis laten bezorgen is 5.95 (overdag).

Gratis is het nooit geweest hoor, tenzij het een actie is.

17. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Moest laatst ook alles vooruit betalen. Normaal bestel ik dan wel eens iets in 2 maten en gaat de rest weer retour. Das was druppel 1. Toen die verzendkosten. Druppel 2. Toen snowboots besteld, omdat ik echt nergens meer iets kon krijgen, die deden er 2 weken over voordat ik ze had. Druppel 3. Nou nooit meer iets bij wehkamp dus.

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja belachelijk! inderdaad een euro extra voor in de avond laten bezorgen, nou dat dus gedaan en ook hier kwamen ze vrolijk smiddags aankakken!! en die euro kregen we niet terug! dus als we nog een heel enkel keer daar wat bestellen dan laten we het ook bij zo'n punt bezorgen, maar het word steeds minder hierdoor!

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik heb ook een klacht ingediend bij wehkamp en de 2e verzendkosten niet betaald... reactie van wehkamp: toch betalen!
    weer klacht ingediend: nooit wat op gehoord!! en de 2e verzendkosten waren in het nieuwe jaar ineens verdwenen....:(

20. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Wehkamp kan me wat met hun extra kosten voor 's avonds bezorgen, want de pakketjes worden overdag bezorgd! Check eerst maar eens met Selektvracht of ze op de opgegeven datum wel 's avonds bezorgen, want grote kans dat ze dat maar op 1 dag in de week doen in jouw buurt.
    Zo werd mij in ieder geval door Selektvracht verteld toen ik daar een klacht indiende (moest van Wehkamp maar met SV contact opnemen over de bezorging - over afschuiven gesproken!) Wehkamp heeft een contract met SV voor bepaalde avonden en niet voor elke avond. of schuift SV het nu weer op Wehkamp af?

Deel Deze Pagina