wat voor telefoon is het? is het een blackberry met blackberry abonnement maar zonder (of een hele kleine) internetbundel? (al verklaart dat dus niet dat je naar de dominicaanse republiek gebeld zou hebben! maar het kan je wel ongemerkt veel kosten voor internetverkeer opleveren)
Telefoons zijn te hacken en bij smartphones schijnt het zelfs makkelijk te zijn. Dus mogelijk dat dit het geval is?
Vreemd verhaal... Mij lijkt toch echt dat iemand met het toestel van je man belt! Ik zelf laat mn mobiel nooit slingeren, zelfs thuis draag ik m gewoon bij me, want als de kids m in handen krijgen komt t nie goed! Hoop voor jullie dat dit snel stopt en je erachter komt hoe de vork precies in de steel steekt.
Daar zat ik ook al aan te denken..... Bij mijn vriend is een soortgelijk iets ook gebeurd. Heel vaag...Kreeg ineens hoge rekeningen. Bleek er met zijn nummer gebeld te zijn op tijden dat hij sliep met zijn telefoon op zijn nachtkastje...Nog vager, ook internetgebruik midden in de nacht, terwijl hij internet op zijn mobiel echt uit had staan. Heeft toen zijn Provider ingeschakeld. Die heeft een en ander uitgezocht en geblokkeerd. Hij werd destijds ook af en toe gebeld trouwens door een buitenlands nummer. Hij heeft eens (misschien stom) opgenomen, hoorde buitenlands gebrabbel en heeft maar weer opgehangen. Maar sindsdien dus die hogere rekeningen. Waarschijnlijk dus ook gehackt. Jouw man is nooit gebeld door een vreemd nummer ofzo?
Oh, deze vind ik even heel interessant!! Ik heb een Iphone van mijn werk en ben al een paar keer op de raarste tijden gebeld met een buitenlandsnummer. Ik dacht een erfenisje van de voorganger (vorige collega). Maar misschien handig als ik het even laat uitzoeken, want ik heb eens twee nummer soort van kunnen traceren en die leken uit Turkije en Noord Afrika te komen.