Hoe snel een woonkamer is opgefikt Binnen 3 minuten. Voor iedereen die zijn/haar kind wel eens even alleen laat als hij/zij slaapt. Wees gewaarschuwd!
Ik zou mijn kind ook nooit alleen laten. Snap niet dat er ouders zijn die hun kind laten slapen thuis, als ze een ander kind van school moeten halen. En sorry als ik er iemand mee voor het hoofd stoot. Maar om die reden zou ik dit dus echt nooit doen!
Bizar he hoe snel dat gaat. Dit weekend weer eens de berging opgeruimd. Daar kwamen we drie rookmelders tegen die we van nieuwe batterijen moesten voorzien. Meteen maar weer gedaan afgelopen weekend. Zo irritant als de batterij op is dan hoor je dat (altijd in de nacht) piepen. Opgegeven moment hadden we er drie maar nog geen batterijen gekocht. Meteen gedaan en nu hangt er weer een op elke verdieping!
Binnen 1 minuut kan je huiskamer compleet in de brand staan. Ooit dit filmpje gezien tijdens een BHVtraining en dat vergeet ik nooit meer: Brandproef met kerstboom (TNO) - YouTube Dus laat ook geen kerstverlichting onnodig branden als je er niet bij bent.
Hier laat ik ook niemand alleen thuis.. En gelukkig staat alles in contact met alarmcentrale en weten hun precies met hoeveel we hier wonen ( voor het geval we thuis zijn) inclusief dieren.. Vriend is brandweerman geweest dus tja alles beveiligd .. Maar alsnog ga ik zonder me kids niet weg.. Nooit het zal je naar gebeuren .. Ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven en niet mee kunnen leven..