Nadat einde van de zomer onze achtertuin is aangepakt, met mooie houten loungebank, willen we nu graag kussens voor de bank laten maken. Heeft er iemand goede (of slechte) ervaringen met een website? En tips waar op te letten? Bedankt!
Die van mij komen hier vandaan: https://www.123maatkussens.nl/?gclid=EAIaIQobChMI-cihnJzi7wIVh57tCh0aAgsFEAAYASAAEgIjLPD_BwE
Ik heb ze ook bij 123maatkussens laten maken. Heel tevreden over. Ook waren de instructies voor t meten duidelijk. Aan t einde van t seizoen heb ik de hoezen gewassen. Zijn niet gekrompen of extreem gekreukt.
Als je een specifieke stof wilt of hebt, maten doorgeven aan een atelier in de buurt. Ze nemen dat soort opdrachten vaak aan. Schoonmoeder heeft ze zelf gemaakt zonder extreme naaiskills ofzo.
Dat kan inderdaad ook nog, maar we moeten ook de kussens zelf nog kopen, want het is een nieuwe houten loungebank.
De meesten kunnen gemakkelijk aan kussenvulling komen als je dat bedoeld. In t atelier waar ik opgroeide waren "maak opdrachten" schering en inslag. Is ook veel leuker dan t standaard verstel en herstelwerk. Bedenk wel even of je zo'n rond randje wilt langs de naden van je kussens of dat je liever vlakke naden wilt. De ene vindt t gruwelijk maar t model blijft er vaak wel beter/netter in zitten met een iets stijvere rand.