kado?

Discussion in 'De lounge' started by Ally, Jul 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

Nov 22, 2005
    1,008
    0
    0
    Ik zit ook in een dillemma????????
    Mijn prinsesje wordt binnenkort 6 jaar oud.(wat gaat dat snel )
    Ze heeft vorig jaar en baby Born pop gehad +een poppenwagen .
    En van de rest van de familie ook speelgoed .
    Dit jaar wil ik geen speelgoed als kado geven en ook niet krijgen voor haar .
    Ze is er ook snel op uitgekeken .
    Wie heeft tips voor mij .

Ally

2. Rabia

Rabia Bekend lid

Apr 19, 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    kleding vragen of dat je met zijn allen 1 groot kado koopt en degenen die mee willen doen kunnen dat aangeven. Bijv. een mooie fiets, nieuw bedje, iets voor haar kamer etc etc

3. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    Je kan ook geld vragen en dan een schommel of glijbaan voor in de tuin kopen .

4. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Mijn oudsten zijn vorige week ook 6 jaar geworden.
    Van ons hebben ze een nieuwe fiets gekregen en aan de familie hebben ze geld gevraagd. Natuurlijk nam ook iedereen een kleinigheidje mee ;).
    Van dat geld hebben ze een radio/cd-speler gekocht en de rest gaat in de spaarpot voor later, als ze iets willen hebben en niet van ons krijgen.

5. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Klein kado en allemaal bij elkaar leggen en met t feestvarkentje naar n uitje (dierentuin/ grote speeltuin/ theater voorstelling voor kinderen/ bios... cars draaid nu maar weet niet of dat iets is voor n meid... Over the hedge draaid ook zie ik.. ;) )
    Wel uitleggen dat dat voor haar verjaardag is natuurlijk.
    Ik heb voor mn zoontjes (7 en 9 ) de laatste keer alleen geld gevraagd. Ze hebben op dit moment nu niet echt iets waar ze erg gek mee zijn. En dan vind ik t zonde om zomaar iets te kopen zonder dat t echt duidelijk is dat ze t graag willen gewoon omdat t NU moet omdat ze jarig zijn. Heb me te vaak n buil gevallen bij dingen waarvan ik dacht dat ze het helemaal gaaf zouden vinden (zoals voor n kind wat gek is met auto's n radiografisch bestuurbare auto kopen...2 x gebruikt en staat nu op de kast onder te stoffen.. ZONDE!) ;)

6. Ally

Ally Fanatiek lid

Nov 22, 2005
    1,008
    0
    0
    bedankt voor de tips.

Ally

7. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

Apr 19, 2006
    818
    0
    16
    Hoi Ally

Wat denk je van een kist met verkleedkleding? Bij H&M hebben ze elfenvleugels enzo, en er kunnen wat oude kledingstukken van oma/opa en jezelf in.. Bij de fopwinkel een paar gekke hoeden en neuzen kopen.. Oude brillen van de familie erin!

Of inderdaad een schommel is erg leuk!! Of een mooi spel, voor het hele gezin..

Liefs
    Sinnamon

Share This Page