Iemand bekend met all inclusive verkoop van een huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tamale, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dat is toevallig! Klopt wel inderdaad. Ik vind het het er geweldig. Hou niet zo van de stad.

Het word je niet makkelijk gemaakt nee. Mijn loon word waarsch nog niet meegerekend met de hypo omdat mn werkgever de intentie verklaring niet in wil vullen. ( ben nog studerende bbler 2e jaars )
    Alleen lukt het niet voor mijn vriend in Wierden.
    Het leuke is, als we willen huren, komen we ook weer niet in aanmerking.. Omdat mijn loon dan wel mee word gerekend en mijn vriend alleen al boven de grens uitkomt.

Dus we hebben nog even wat te onderzoeken hier! ;)
    Maar dat is onze grootste zorg niet! Eerst maar eens dit appartement kwijt raken!

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Van dit soort berichtjes krijg ik toch altijd weer wat hoop!:D Thanks!

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Je appartement ziet er leuk uit, ik snap ook dat je er na zo'n tijd graag vanaf wilt en andere opties gaat proberen.
    Zelf zal ik voor mezelf een kostenplaatje maken wat het me ging kosten als ik alles opnieuw moest aanschaffen en dan het huis kaal verkopen en het bedrag wat je nu kwijt gaat aan inboedel in de verkoopprijs gaan zakken.
    Bijv; nieuwe inboedel 10.000, dan kaal verkopen en de prijs met bijvoorbeeld 5-7 duizend verlagen...of als het haalbaar is onder de ton zien te zetten met minder speelruimte in de vraagprijs.

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

We hebben nu al geen speelruimte in de prijs.En komen er nu al met een schuld vanaf.. Dus zakken in de prijs kan niet. Het appartement staatnu al voor een spotprrijs te koop.

Helaas :(

Deel Deze Pagina