Je kan hier trouwens wel een vroege bloedtest bij de gyn in het ziekenhuis laten doen vanaf 8 weken zwangerschap om het geslacht te weten. Het kost alleen wel 150 om het te laten doen. Het is dus wel mogelijk om het vroeger te bepalen. Wat die thuistests betreft, geen ervaring mee. Het lijkt me wel leuk voor de fun, maar ik zou er niet op durven wedden dat het klopt.
Ik heb hem gedaan toen ik zwanger was van me dochter, en toeval of niet, hij gaf heel snel roze aan, dus het klopte Bij mn zoontje niet meer gedaan zn test...Kon het toen ook niet meer vinden die website.
Ja, mijn schoonzus. Ze had al een jongetje en deze test zei haar dat ze inderdaad met meer dan 90% betrouwbaarheid een meisje zou krijgen. Later op de 17 en 20 weken echo bleek ze toch echt een 2e jongetje te krijgen. Toen moest ze wel even schakelen. Jammer, want als ze gewoon bij de 17 weken echo had gehoord dat het een jongetje was, had ze volgens mij minder of niet teleurgesteld geweest. Sja, hoorde zij bij de 10% of is het toch geen goede test? I dont know, ik ga m niet doen in ieder geval...
Oh, ik bedoelde de sarcastische opmerking van Ikkie97 uiteraard, jij was het inderdaad niet, sorry En nee, de fabrikant heeft ook geen cijfers die aantonen dat de test voor 90% betrouwbaar is, dat zetten ze alleen wel neer op internet.. Als je het inderdaad nog vroeger wilt weten dan een geslachtsbepalende echo mogelijk is; de NIPT. Kost een paar honderd euro, maar dan weet je het wel! Ik las trouwens gister nog dat de test in 80% van de gevallen aangeeft dat iemand een meisje krijgt. Als de test voor 90% betrouwbaar is, is het snel over met de wereldbevolking, denk ik
Ik neem aan dat de fabrikant de recensies van de kopers wel gebruikt om tot een slagingspercentage te komen. Ze zullen de test ook vast van te voren bij koppels getest hebben voordat ze deze op de markt brachten. Maar ook ik heb het idee dat het ding bijna alleen maar een meisje aangeeft.... Dat is wat ik tot nu toe altijd gehoord heb.
Ik heb hem ook gedaan puur voor de fun Ooit gelezen dat betrouwbaarheid werkelijk rond 60-70 % ligt. Heeft idd met zuurtegraad te maken, meisjes schijnen daar beter tegen te kunnen! Alles wat met baby's te maken heeft is duur haha zo'n testje kon er ook nog wel vanaf.