Iemand bekend met vitamine d aan de hoge kant?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tulp21, 22 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Iemand bekend ermee met te veel vitamine D3? Onze jongste loopt nu tijdje bij neuroloog. Nu kregen we vandaag bloeduitslag en vertelde de neuroloog ons dan hij teveel actieve vitamine D in zijn lichaam heeft. 9Dus niet de vitamine D uit voeding) Dit terwijl hij juist weinig in de zon is geweest (was laatste weken niet echt zon) en hij echt bijna 1 jaar geen vitamine D meer slikt. Moest hier namelijk meteen mee stoppen maar dat gaf ik hem al een jaar niet meer :)
    Ik lees wel overal over te weinig Vitamine D maar niet wat teveel vitamine D3 doet? Kon er niet echt om vragen verbinding was erg slecht moeten sowieso terug naar neuroloog. Iemand informatie hierover?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoe hoog was zijn waarde? Een waarde boven de 250 is toxisch, daaronder kan het niet veel kwaad

Maar wat bijzonder zeg! Vooral als hij het een jaar niet heeft gehad uit supplementen en zon.

Sterkte en succes!

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dat ben ik vergeten te vragen. Neuroloog zei wel dat het in ieder geval hoger was dan dat hij mocht. Dankjewel in ieder geval.

Deel Deze Pagina