ik ben zn 34 weekjes zwanger en heb sinds vrijdag een heftige blaasonsteking in weekend 2 keer op nightcare geweest kuur gekregen en gister ook aan ctg maar omdat me koorts zakte en alles goed was met kinje mocht ik gelukkig naar huis in de hoop dat de kuur nog aansloeg maar pijn blijft de rug pijn word alsmaar erger en als kindje beweegd verga ik van de pijn mag om 6 uur 2 paracetamols maar helpen niet echt ben bang dat dadelijk nierbekkenontsteking heb ofzo morge bel ik weer dan moet de kuur toch wel werken en pijn wegzijn he mijn vraag is heeft iemand ervaring hiermee wat hebben ze bij jou gedaan?
Hoi Mandy, Ik ben ruim 36 weken zwanger.... en dacht vorige week dat ik moest bevallen, overgeven, diaree ..... na een aantal verkeerde diagnoses waaronder een darminfectie kwamen we er achter dat het een blaasontsteking is.. het vervelende is dat als je zwanger bent je het meestal niet zo snel in de gaten hebt, hierdoor komen wij daar later achter. Ik kan er heel erg weinig over vinden op het internet, maar goed als je sommige verhalen leest bij een snee in je vinger dan heb je volgende week geen hand meer. Ik heb een antibiotica kuur gekregen A/C, ik moet zeggen dat de pijn is gaan liggen maar heb nog steeds diaree (een bij werking volgens de huisarts). Het duurt ongeveer 24 uur voor dat een kuur aanslaat, let wel de pijn is dan nog niet helemaal over. Als je het niet vertrouwt gewoon je VK of HA bellen...... Ik ben nog steeds vol verbasing hoe lief iedereen voor je is. Als jij niet gerust bent gewoon bellen.
hallo ja ben al tijdje met kuur bezig en helpt niet dus ga dadelijk eens bellen denk ik bedank voor je reactie
Ik heb ook blaasontsteking. Aan het begin ook gehad en toen ging het. Gauw over, heb nu het idee dat het veel langer duurt.. Heb de kuur vrijdag gekregen en nu nog pijn als hij beweegt!