Op zoek naar beste/leukste beach resort in Europa. Tips?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door humptydumpty, 12 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Het is weer zover, we moeten een zomervakantie gaan plannen. Dit jaar richten we ons- voor ons eigen gemak- maximaal op de kids, onder het mom van zij een leuke vakantie, wij ook. Deze zomer zullen ze bijna 5 en bijna 2 zijn.
    We zijn op zoek naar iets aan het strand met veel leuke zwembaden. Het liefst voor de oudste iets met glijbanen en andere dingen in het zwembad of iets dat mooi schuin loopt af loopt. Voor de jongste graag met kleine speeltuin erbij ofzo. Het liefst een 5, maar eventueel 4* resort. Het land maakt niet zoveel uit, als het maar max 3 a 4 uur vliegen is en het er begin juni lekker warm is. We huren een auto en zouden het ook leuk vinden als er wat leuke (oude...) stadjes zijn op korte rij afstand, zodat we daar kunnen lunchen of dineren. Het hotel moet wel echt op of aan het strand staan en lekker over the top zijn qua hoe het eruit ziet. Hoe gekker, hoe beter :p.

Heeft iemand een toevallig een leuke tip of een site, waarop ik makkelijk kan zoeken. Ik zoek nu vooral via tripadvisor, maar omdat ik dan land voor land af moet is het niet echt overzichtelijk...

2. Fely

Fely Lid

24 jun 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je al iets gevonden? Ik zoek hetzelfde ;)

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Misschien nog niet al je eisen, maar wij hebben echt een geweldige vakantie gehad in hotel Alexander beach op Kreta. Incl glijbaantjes en direct aan het strand, eten was daar geweldig.

4. Fely

Fely Lid

24 jun 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig zijn wij daar ook geweest... Wij vonden het hotel top, alleen hadden wij een hele kleine en slechte kamer... Maar misschien dat er ook betere zijn?

5. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Kijk eens op corendon. Dan selecteer je gewoon geen land maar wel het aantal sterren en de verzorging all inclusive of ultra all inclusive. Wij hebben een geweldige vakantie gehad in aska Lara resort in antalya. Heeeeeel veel uitgebreid heerlijk eten, wilde glijbanen, speeltuintjes, animatie, strandtenten noem maar op!

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Lara heeft echt super resorts. Via corendon een familiekamer nemen in Delphin Imperial. Heeft echt zoveel luxe wat je maar kunt bedenken :) speeltuin, kermis, heel veel glijbanen, bowlingbaan, bioscoop, lounge op de zee en nog veel meer!

Deel Deze Pagina