Na heel lang twijfelen hebben we toch geboekt! In maart gaan we een paar dagen naar disney! Wie heeft ervaring met kleine kinderen naar disney? Tips zijn welkom!
Mijn kindeeen waren de eerste keer ook 2 en 4. We hebben vijf heerlijke dagen gehad, de jongens vonden het fantastisch. Over zeven weken gaan we weer
Wij vonden dat de fijnste tijd - lekker goedkoop buiten de schoolvakanties en in een rustige periode. Wij gingen vaak overdag wel een keer terug naar ons hotel om even bij te komen/op te warmen. En oja, wij gingen toen wel met 2 kinderwagens... speciaal op mp een stevige wagen gekocht waar de oudste ook in kon (iets groter dan de buggy) . Maar mijn kinderen zaten gewoon graag . Maar je loopt wel heel veel in zo'n park en met 2 wagens kun je zelf het tempo nog een beetje bepalen.
De oudste zit eigenlijk ook nog altijd in de wagen! Dus die nemen we zeker mee! Hebben jullie ook tips wat we zeker moeten zien/doen in disney? Laatste x dat wij er waren was in 2009, toen hadden we nog geen kindjes.. dan is t toch anders in disney.. Kinderwagens kan je wel goed "parkeren" bij de attracties?
Ja dat gaat moeiteloos, zelfs een slot is niet per de nodig. Sneeuwwitje en Pinokkio: kijk uit die zijn best eng! Spookhuis daarentegen valt mee Buzz lightyear is geweldig! Its a small world natuurlijk Het toy story gedeelte in studio's En in phantasyland kun je met Mickey op de foto in een apart gebouw. Dat is ook echt heel leuk! Meet with Mickey heet het. Verder vooral genieten
Er is een disneytopic hier. Als ik jou was zou ik daar de vraag nog eens stellen zijn veel meiden met ervaring in alle leeftijden.
Ik zie dat je het Disney topic hebt gevonden. Dan doen we deze voor het overzicht dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl