Genieten!

Discussie in 'De bevalling' gestart door wachtend, 28 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Sorry meiden ik moet het gewoon even kwijt! Kleine meid krijgt steeds minder ruimte waardoor ik nu elke beweging voel en wauw wat geniet ik ervan!
    Heerlijk om haar te voelen schuiven en af en toe een trap te krijgen.

1 ding wat ik toch wel heel wat minder vind is waarom ze mijn blaas elke keer moet omarmen! AUW!! En dat indalen!!!
    Maar verder heerlijk! De laatste keer zwanger (zoals het er nu naar uit ziet) en wat ga ik dit missen!

Wat zijn jullie geniet molentjes??

2. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Mooi he :) ik vond de zws op het laatst echt niet meer leuk maar haar voelen bewegen wel. Op een avond, paar weken voor uitgerekende datum, nog zitten genieten van de bewegingen in mijn buik, en ik begon uit het niets te huilen omdat ik het zo mooi en bijzonder vond. Paar uur later begon de bevalling hihi :) achteraf gezien vond ik het zo'n mooi moment!

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dat ik op het eind haar billetjes kon voelen. Echt 2 kadetjes. Werd er helemaal warm van, het idee dat ik daar straks een luiertje om zou doen. En nu is dat al 10 weken zo ver...pff. Wat vliegt de tijd!

4. wachtend

wachtend Niet meer actief

Ja sommige momenten zijn zwaar zoals om half 5 wakker worden omdat ze staat te tapdansen op je blaas en daarna 2 uur wakker ligt of dat je midden in de nacht wakker word van slapende handen ;)

Maar als ik dan rustig op de bank zit en inderdaad die voetjes of billetjes voel krijg ik meteen een lach op mijn gezicht :D

Wat ik stiekem ook wel speciaal vind is dat ze alleen beweegt als ik het doe. Ze reageert op niemand anders!

Deel Deze Pagina