Hoi dames, Ik heb net getest op 11 dpo. Zien jullie het nou ook of? Het is zo vaag dat ik ook niet kan zeggen of het roze is of niet. Het verscheen wel binnen 2minuten al. Heel lastig om op de foto te krijgen ook zo onduidelijk Pff ik weet het niet hoor....
Ik heb je foto net even donkerder gemaakt op mijn telefoon en daar lijk ik wel iets heel vaag op te zien maar ik zou zelf deze test als negatief beschouwen en over 2 dagen opnieuw testen
Op de tweede foto zie ik wel vaag iets maar, ik durf er niet zeker van te zijn! Ik ben toevallig ook 11 DPO nu en had vanmorgen en gisteren getest. Ik zag het op foto ook een stuk minder goed maar vanmorgen kwam ik erachter dat als je flits gebruikt dit soms positief werkt met zichtbaarheid!
Maar jou test is wel veel duidelijker toch?? Ja ik gebruik al flits haha. Maar in het echt kun je het wel iets beter zien
Even weer donker gemaakt. Ik zie een streep maar het lijkt een indroog lijn, hij is meer Grijs dan roze.
Ik zie op beide tests wel een streepje maar heeeeel vaag. En ik vind de foto ook heel donker. Kan je er eentje maken met beter licht?
En de lichtere variant Ik blijf t een twijfelaar vinden maar TO, gewoon morgen of overmorgen nog eentje doen
Ja dat komt omdat ik met flits heb gemaakt, krijg het anders niet op de foto Naja ik ga er maar vanuit dat deze negatief is of een indrooglijntje.
Ik zie zelf echt niks op die lichte hoor.. jij wel? Ja ik ga het overmorgen nogmaals doen dan weten we vanzelf of het een indroger was
Jaa dat blijft lastig op de foto zetten! Mijn test is ook geen knalstreep hoor, maar wel duidelijk genoeg dat ik vanmorgen meteen overtuigd was