Hoi dames, Ik heb even een vraagje, dit is tot nu toe mijn reeks ovulatietestjes. 1 dag heb ik niet getest, 10 maart.. Vraag me ook niet waar ik niet getest heb.. Nu ik ze allemaal onder elkaar leg, denk ik dat het best wel eens zou kunnen zijn dat ik rond 10 maart mijn eisprong zou hebben gehad.. Wat denken jullie n.a.v. deze testen? Of zal hij nog komen? Mocht de eisprong rond de 10e zijn geweest, heb ik nu een cyclus van 28 dagen.. Vorige cyclussen waren 39 en 31
dag 9 lijkt me ook al een knaller jammer dat idd dag 10 er niet is want erna worden ze duidelijk lichter
Ja stom he, dat ik die dag niet getest heb! Ze worden inderdaad weer lichter, maar je blijft een streepje zien..
als de teststreep net zo donker is als de c streep dan heb je een knal ovu test en zit je op je piek als het erna lichter word is je piek geweest hopen dat je goed geklust heb en dat het raak is
denk dat hij de 10 is geweest vind hem namelijk licht en dag 9 knalt er toch uit sommige doen bij twijfel een CB smiley er tegen aan voor zekerheid
Super bedankt voor je berichtje, denk het zelf ook en hoop het zelf ook.. Daarvoor hebben we als laatste geklust! Dan is er misschien toch een klein sprankeltje hoop deze maand