Ik ben bij iedere zwangerschap ontzettend veel aangekomen, vooral bij mijn borsten. Nu, zes maanden na de laatste bevalling ben ik gelukkig weer op mijn oud gewicht, maar mijn borsten zijn lang niet meer de oude. Ze zijn zooooo lelijk, echt niet normaal meer Ik heb teveel huid, moet dat echt proppen in mijn Bh. Zonder bh hangen ze wel tot mijn navel en zijn ze zo lelijk gerimpeld door dat overtollig huid. Echte omatieten zijn ze geworden en ik ben nog maar 30 Ik wil er wat aan doen, een borstlift dus maar hoe betaal ik dat? Hebben jullie daar ervaring mee en zo ja hoe hebben jullie dat betaald? Zijn ze wel mooi geworden of is het zonde van het geld? Zijn er behalve sparen nog andere mogelijkheden om dit te financieren?
Wil je nog meer kinderen of is het gezin compleet? Hou er rekening mee dat je als het erg ingrijpend veranderd moet ook een litteken over de borst kunt krijgen en bij je tepels
Mijn beste vriendin had na 4 zwangerschappen geen borsten meer over. Ze had altijd een volle cup D. Na de zwangerschap had ze niks meer , maar wel het vel hangen. Uiteindelijk hebben ze bij haar een borstvergroting gedaan waarbij ze haar eigen huid weer op hebben gevuld. Het overtollige huid hebben ze verwijdert. Ze heeft een heel groot deel vergoed gekregen van de verzekering. Succes !! Het lijkt mij namelijk erg vervelend
Mijn tante heeft ook een borstlift gehad en de verzekering heeft een deel vergoedt. Zij is er ontzettend tevreden mee. Zelf heb ik een borstvergroting gehad, wel even iets anders maar goed dat heb ik betaald Door gewoon te sparen. Ik zou het inderdaad pas doen als je geen kinderen meer wilt krijgen, en mocht je het niet vergoed krijgen van de verzekering zou ik er gewoon voor gaan sparen als je er echt zo mee zit, ik ken ook niemand die spijt heeft Door wat aan haar borsten te hebben laten doen (borstvergroting/borstverkleining /borstlift ). Waar ik mijn borstvergroting kon doen kon je ook in termijnen betalen trouwens.
Ik herken het ook en heb zelf ook even over een borstlift/verkleining (75ff) hier nagedacht. Ik denk dat alleen zelf er voor sparen een optie is eerlijk gezegd. Ik heb besloten het niet voorlopig niet te doen, ik ben 3 keer geopereerd (ks) en eerlijk gezegd durf ik dat voorlopig niet weer aan en moet ik er maar mee leren leven. Een goede beha doet al wonderen, al is dat wel lastig zoeken.
Ik had het gelukkig niet in die mate, maar mijn borsten waren na drie zwangerschappen en na de laatste keer bijna 1,5 jaar borstvoeding echt theezakjes. Nu weer een jaar later is het erg bijgetrokken (zonder sporten etc). Mijn borsten zijn weer wat steviger, hangen niet zo laag meer en het is gewoon weer 'iets'. Kan mij voorstellen dat het bij een grotere cup lastiger is.. Maar de enige optie die je dan hebt is denk ik ontzettend hard sparen.
Wat Abri zegt klopt trouwens wel, het trekt ook nog vaak wat bij! Hier is ook al veel minder erg dan toen ik stopte met de borstvoeding. Dat is nu een jaar geleden en het is echt weer wat bijgetrokken zeg maar.
Ik zou inderdaad kijken of het nog wat meer bij trekt. Net als een buik na de zwangerschap, die heeft ook behoorlijk wat tijd nodig (bij sommige dan ) om weer in vorm te komen.
zolang het geen reclame is.... heel eerlijk ik heb het me ook al afgevraagd ook al ben ik zwaar anti-zinloze operaties. hier is het wel na een jaar of 1,5 ofzo nog wat verbeterd. de huid heeft ook zijn tijd nodig weer te herstellen. en qua verzekering, wanneer word zoiets nou eigenlijk (gedeeltelijk) vergoed?
Ik hoop dat de verzekering een gedeelte vergoed. Ik hoor of lees inderdaad verhalen dat het volledig wordt vergoed bij een medische indicatie. Dan vragen ik me af wat dat kan zijn bij een borstlift. Huidproblemen misschien, heb daar best wel last van namelijk. Ik heb veel ontstekingen Door dat overtollige huid.
denk aan smetplekken.. Maar dan moet je geloof ik eerst aan de gang met zalfjes enzo.. ze zijn er iig niet meer zo happig op.
Mijn vraag aan beheer waar natuurlijk geen antwoord op wordt gegeven: http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/577821-borstverkleining-borstvergroting-topic.html Een vraag over borstverkleining mag wel want dat is medisch maar over vergroting niet want dat is cosmetisch (wat ik nog steeds onzin vindt want ik met mijn jongensvoorkomen mag geen topic openen maar iemand met cup G wel?)
wat een onzin.. dus de adverteerders willen het niet? straks mag je nergens meer over praten ! bahbah