ik wil mijn temp gaan meten, aangezien ik vandaag weer bloedverlies had en ik er niks anders van kan maken dan dat t mijn menstruatie is, aangezien t ook wel gepaard gaat met wat krampjes. t heeft nog niet echt doorgezet maar dat kan denk ik wel elk moment gebeuren. nu is t zo dat ik altijd stipt op dag 28 mijn menstruatie kreeg ( slik al 9 jaar de pil niet meer) en nu is t toch wel een beetje veranderd. t verschilt niet zo heel veel, maar nu ineens 4 dagen te vroeg vind ik toch wel erg apart. vandaar dus dat ik wil gaan tempen. maar van die kaartjes snap ik barweinig. bijvoorbeeld: wat betekend S-afkorting? waarom staat er naast 37,4 graden Borstsymptoom? en naast 37,5 graden ovulatiepijn? bij die laatste kan ik me ergens nog wel een voorstelling maken, want er zullen wel vrouwen zijn dan die ovulatie voelen. nou hoop dat iemand mij kan helpen. in ieder geval alvast bedankt!
Hmm.. ik ben niet bekend met die tempkaart, houd zelf m'n temp bij op FertilityFriend.com Het is wel in het engels, maar het spreekt eigenlijk allemaal voor zich (en als je vragen hebt kun je het hier op het forum altijd vragen, want er zijn heel veel meiden die het daar bijhouden). Maar wat betreft je vragen over wat er op die kaart staat, ik heb geen idee was die S-afkorting betekent, maar misschien dat je daar kan aangeven of je vruchtbaar slijm hebt? Dat borstsymptoom en ovulatiepijn naast een temperatuur staat maakt niet uit, heeft niks met elkaar te maken. Maar dan kun je er naast (dus bij de goede dag) denk ik een kruisje zetten als je ovulatiepijn of gevoelige borsten hebt. Succes meis!
Ik gebruik ook FertilityFriend.com en ken het kaartje waar jij het over hebt ook niet, maar ik denk ook dat je die symptomen zelf ik kan vullen. Er is ook een temperatuurkaartjes topic, misschien heb je daar iets aan Temperatuurkaartjes - Zwangerschapspagina succes