Hey dames!!! Wij hebben eigenlijk alleen nog een losse (linnen)kast nodig voor onze kleine meid. Maar kan alleen maar winkels met complete babykamers vinden of winkels waar ze 'saaie' grote mensen kasten hebben Ik zoek gewoon een schattige meisjes/baby kast! Iemand een goede tip? Super bedankt vast!!!
Ik dacht dat ze bij complete babykamers de losse kast, commode of ledikant ook gewoon apart konden bestellen? Bij mijn babykamer was dat wel zo.. ik heb juist niet de kast erbij besteld.. Heb de kamer Belle van Bopita. Ook een hele leuke kast trouwens
Eigelijk alle babykamers worden als set geprijst omdat dit meestal het voordeligst is en dit komt ook het meest voor omdat je meestal toch een hele kamer nodig hebt. Maar al die kasten zijn ook gewoon los te bestellen hoor.
Hier idd via ikea en zelfs via marktplaats nu een leuke blauwe jongenskledingskast gevonden voor maar 20 euro. KWamen die mensen zelfs brengen want ze wilde het weg hebben.Ziet er nog als nieuw uit.
kast kun je wel los bestellen, maar is wel een dure grap bij zo`n babyzaak. Ikea heeft ook hele mooie kasten, wij hebben de pax met deuren met raampjes erin. Lekker veel ruimte en ik vind hem erg mooi.
Ikea inderdaad. Of gewoon babyzaken en je hebt ook allerlei winkels met 'barokke' kasten. J. heeft nu een Hemneskast van de Ikea. De achterwand heb ik beplakt met roze plak plastic, is hij nog meisjesachtiger.
Thanks ladies, het valt me idd op dat ALS het al los te bestellen is (bij die complete kamers) dat ze dan echt belachelijk duur zijn. Ikea heb ik al eens gekeken maar daar zag ik geen leuke. MAar idd iets meisjesachtiger maken door iets creatiefs te doen kan natuurlijk ook Had leuke kasten gezien bij Cilek, alleen daar werkt de bestelknop niet :S Zal MP ook nog eens goed doorspitten. Als iemand nog andere (web)shops heeft met leuke kinderkasten dan hoor ik het graag!
Wij hebben een hele leuke kinderkast bij HACO gekocht! DIe heeft voor een leuke prijs erg leuke kindermeubels.
Kijk eens bij marktplaats! En dan kinderkamer intypen. Of iets in die trant maar ik zie vaak zo'n mooie brocante kasten die daar niet duur zijn en super mooi!
Bij marktplaatst juist niet bij de babyafdeling zoeken. Ik heb deze gevonden bij de kinderkamers en bij de kledingkasten volwassenen. Anders is het nog echt duur. Mooie blauwe kast gevonden voor ene jongen voor 20 euro. Van ikea die ze wegdeden omdat jongen te oud was geworden voor zo een "kinderlijke" kast.