Losse kast zoeken babykamer (meisje), wie weet waar?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kellox, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hey dames!!!

Wij hebben eigenlijk alleen nog een losse (linnen)kast nodig voor onze kleine meid. Maar kan alleen maar winkels met complete babykamers vinden of winkels waar ze 'saaie' grote mensen kasten hebben;)

Ik zoek gewoon een schattige meisjes/baby kast! :D

Iemand een goede tip?

Super bedankt vast!!!

2. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    ikea? Die verkopen alles sowieso los!

3. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik dacht dat ze bij complete babykamers de losse kast, commode of ledikant ook gewoon apart konden bestellen? Bij mijn babykamer was dat wel zo.. ik heb juist niet de kast erbij besteld.. Heb de kamer Belle van Bopita. Ook een hele leuke kast trouwens:D

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Eigelijk alle babykamers worden als set geprijst omdat dit meestal het voordeligst is en dit komt ook het meest voor omdat je meestal toch een hele kamer nodig hebt. Maar al die kasten zijn ook gewoon los te bestellen hoor.

5. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Hier idd via ikea en zelfs via marktplaats nu een leuke blauwe jongenskledingskast gevonden voor maar 20 euro.
    KWamen die mensen zelfs brengen want ze wilde het weg hebben.Ziet er nog als nieuw uit.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

kast kun je wel los bestellen, maar is wel een dure grap bij zo`n babyzaak. Ikea heeft ook hele mooie kasten, wij hebben de pax met deuren met raampjes erin. Lekker veel ruimte en ik vind hem erg mooi.

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Ikea inderdaad. :) Of gewoon babyzaken en je hebt ook allerlei winkels met 'barokke' kasten. J. heeft nu een Hemneskast van de Ikea. De achterwand heb ik beplakt met roze plak plastic, is hij nog meisjesachtiger. ;)

8. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Thanks ladies, het valt me idd op dat ALS het al los te bestellen is (bij die complete kamers) dat ze dan echt belachelijk duur zijn.

Ikea heb ik al eens gekeken maar daar zag ik geen leuke. MAar idd iets meisjesachtiger maken door iets creatiefs te doen kan natuurlijk ook ;)

Had leuke kasten gezien bij Cilek, alleen daar werkt de bestelknop niet :S
    Zal MP ook nog eens goed doorspitten.

Als iemand nog andere (web)shops heeft met leuke kinderkasten dan hoor ik het graag! :)

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij hebben een hele leuke kinderkast bij HACO gekocht! DIe heeft voor een leuke prijs erg leuke kindermeubels.

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Kijk eens bij marktplaats! En dan kinderkamer intypen. Of iets in die trant maar ik zie vaak zo'n mooie brocante kasten die daar niet duur zijn en super mooi!

11. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Bij marktplaatst juist niet bij de babyafdeling zoeken.
    Ik heb deze gevonden bij de kinderkamers en bij de kledingkasten volwassenen.
    Anders is het nog echt duur.

Mooie blauwe kast gevonden voor ene jongen voor 20 euro.
    Van ikea die ze wegdeden omdat jongen te oud was geworden voor zo een "kinderlijke" kast.

12. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Super bedankt voor de nieuwe tips dames! Ik ga weer eens rondspeuren :D

13. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115