Ik ben vandaag echt mega trots op mezelf! Ik heb de wasmachine "gemaakt" (er zat 50 cent vast blijkbaar en hij pompte daarom niet meer af) Ik heb het internet en telefoon het weer laten doen (even aan wat kabels Gefrunnikt en modem opnieuw gereset) Ik ben zo trots op mijn buik, normaal schaamde ik me voor mn buikje maar nu mijn meisje erin zit draag ik hem trots! Voor een ander waarschijnlijk hele normale dingen maar ik ben super onhandig en alles wat ik aanraak gaat vaak kapot ipv dat ik iets maak dus ik ben super trots opmezelf! Waar ben jij trots op vandaag?
Ik ben trots op mijn zoontje hij word morgen 1 en heeft zoveel geleerd de afgelopen week (zitten staan langs randen lopen papa zeggen boem eggen poes en bah) is natuurlijk heel normaal maar toch ben ik er trots op hem!
Ik heb gisteren een hele belangrijke toets gehaald die nodig was voor mijn baan als klantadviseur bij het uwv. Het was heeeeellllllllll veeeeelllllllllll lesstof en best pittig, en we moesten tenminste 80% behalen, en ik haalde 93,3%. En dat met nu 2 kinderen en het omschakelen naar een nieuwe baan (waarbij ik momenteel 4 dagen in de week werk) na 6 mnd thuis te hebben gezeten. Ik ben toch wel echt een beetje trots op mezelf
toch wel beetje op mijzelf ondanks ik lichamelijk er helemaal doorheen zit.. doe ik mijn dingetjes in het huis nog zelf.. hoeveel pijn in ook heb.. en ben trots op mijn kleine mannetje die zo slim is
Trots dat ik het laatste jaar van mijn opleiding SPH inga zonder herkansingen!en supertrots dat Sylvie net voor het eerst opgehaald is door en vriendinnetje om buiten te komen spelen en vervolgens alleen op het pleintje mocht spelen (natuurlijk een oogje in het zeil gehouden), maar oef wat worden ze dan groot!
Niet alleen vandaag maar in het algemeen ben ik trots op mn zoontje van bijna twee! hij doet het zo goed en is ondanks wat griepjes af en toe en de terrible two fase, zooooo'n vrolijk actief ventje! en ondernemend en lief ook. we zijn met zn tweetjes sinds kort, hij heeft al het een en ander meegemaakt en z'n papa komt af en toe, maar ik doe (en deed) alles alleen met als hulp mijn ouders waar nodig. Ik ben dus trots op mezelf haha! dat het allemaal zo goed loopt, we onze rust hebben bewaard en ik ondanks allerlei dingen die ik naar mn hoofd geslingerd krijg, ondanks de stress en het verdriet, toch elke dag op de been ben en ook best een (beter) leuk leven heb!en een leuke moeder blijf (hoop ik dan hihi)! ik ga over niet al te lange tijd verhuizen naar NL, terug naar mn basis en daar een nieuw leven opbouwen voor mn zoontje en hem een goede toekomst bieden, daar ben ik ook erg trots op haha!
Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag? Mijne geeft namelijk ook vaak ee storing en ik kan hem dan of resetten of even 2 min af laten pompen voordat ik het deurtje kan openen. Dat laatste doe ik dus steeds, maar is zeer irri dat als ik denk dat ie klaar is ik nog moet wachten en het is gewoon niet in orde lijkt mij Ow, ik ben trouwens trots dat ik vandaag ook wat planten en struiken uit de tuin heb geschept en ik nog niet gesnoept heb
Ten eerste ben ik superrrrr trots op ons knappe meisje. Ze doet het zo goed met alles. En natuurlijk op haar zusje in mijn buik. En natuurlijk ook op mijn man die echt alles voor ons doet. En die bij geweldig goed helpt met alles. En op mezelf, dat ik toch zoveel dingen probeer te doen terwijl ik niet meer zo goed vooruit kan, en dat ik een zenuw bekneld heb in mijn been. Doet vreselijk pijn. En ik ben ook trots op onze lieve oude labrador, die super lief is voor onze dochter.
Loesje er zit aan de voorkant van wasmachines vaak een klepje aan de onderkant. Als je die openmaakt zit daar als het goed is een dop of een draaidrop die je eraf kan halen/draaien. Houdt handdoeken bij de hand! Want er komt veeeel water uit. De 50 cent kwam er zo mee uitgespoeld en ik heb ook wel eens gehad dat er een veter vast zat (die zat gedraaid om een soort wieltje wat zich daar bevind). Hij pompt en centrifugeerd nu weer prima!
Ik ben trots op mezelf dat ik mijn propedeuse heb gehaald!! Heb het als alleenstaande moeder toch maar even gedaan! Nu op naar mijn bachelor! En ik ben trots op mijn kleine ventje! Hij is zo grappig, lief, slim etc etc! Ben gewoon echt verliefd op hem
Trots op mijn leven en dat ik eindelijk allleessss heb wat ik wil!! Dochter, baby onderweg,huisje,man,2 honden,rijbewijs,diploma. T kan gewoon haast niet beter
Ik ben trots op mijn man hij heeft heel wat voor zijn kiezen gehad toen mijn ziekte de top had bereikt en zonder klagen hielp hij met alles mij aan en uitkleden mij douchen en naar bed brengen en dan ook nog het huishouden en de zorg voor voor de kinderen Nu is mijn ziekte wat rustiger maar het hele huishouden erbij trek ik niet dus dat doet hij ik kook en vouw de was de rest doet hij Ik ben trots op de kinderen dat ze zo goed met elkaar kunnen het zijn echt 2 handen op 1 buik En ik ben trots op mezelf dat iktoch al 4 kilo kwijt ben ! Afvallen met dagelihks prednison gebruik is niet makkelijk maar ik ben er al 4 kwijt en ik wil graag nog 5 ! Maar dat duurt wel een paar maanden Hahaha
Ik ben trots op - mijn gezin - op mezelf, dat ik niet meer weg vlucht in situaties waar ik een paniekaanval krijg,maar er gewoon voor ga. En dan natuurlijk super trots als het me toch weer gelukt is om het vol te houden en het toch gewoon te doen.
Ik ben supertrots op mijn man, hij is zo ontzettend handig en alles wat hij met zijn ogen ziet, kan hij met zijn handen maken....verder natuurlijk op mijn gezin (zoon en dochter) en op mijn kleine meissie wat nu nog lekker in mijn dikke buik zit
ik ben trots op mn prinsesje! omdat ze zoveel leert momenteel. en op haar kamertje zijn niet zo heel lang geleden verhuisd en geniet echt van haar kamertje! en ben trots op mezelf dat ik aangenomen ben voor de kinderopvang opleiding!! heeft me veel moeite gekost en heel wat jaren werk/tijd.
Trots op mezelf dat ik me kan redden met mijn kleine man in ons nieuwe huisje. Net gescheiden en gestart bij mijn nieuwe werkgever. Voel de positiviteit weer binnenstromen. Trots dat ik voor mezelf heb gekozen en de kleine man erg goed omn gaat met de nieuwe situatie!
ik ben trots op mijn kleine meid, ze groeit zo hard heeft goede intresse voor het potje en probeert alles goed na te zeggen ik ben ook trots op mn aanstaande dat hij er voor me is wanneer ik dat nodig heb