Hoi meiden, afgelopen vrijdag was mijn NOD, afgaand op een cyclus van 28 maanden. Mijn cyclus telde telkens 28 dagen sinds mijn menstruatie terug op gang kwam na de bevalling. Vorige maand telde mijn cyclus 30 dagen. Ondertussen ben ik nog niet ongesteld. Ons dochtertje is bijna zeven maandjes oud. We hadden altijd gehoopt op kindjes die snel op elkaar volgden. Als we zwanger zouden zijn, zou het kindje uiteraard heel welkom en gewenst zijn. Maar ik vroeg me af, is het te vroeg om nu al te testen? En zo nee, test ik dan best 's ochtends of maakt dat nu niet meer uit? Ik zou testen met een clearblue digital, die heb ik nog in huis .
En alleen 's ochtends of maakt het op zich nu niet meer uit? Zo stom, heb je net een kindje gekregen, ben je alweer zo onzeker
je zit na je NOD dus volgens mij zou je met iedere urine moeten kunnen testen nu. Maar je kan natuurlijk ook paar uur niet drinken en vanmiddag de test doen. Spannend, succes!
Je zit nu op dag 31 en de langste was 30. Je kan dus nu al testen ongeacht het tijdstip vd dag Succes!
Nou meiden, ik ben hartstikke aan het twijfelen of ik vandaag nog zou testen of misschien toch beter morgen... Drink nu wel geen liters water of zo, maar met dat dorstig weer is helemaal niet drinken toch echt geen optie voor mij . Zou dat het resultaat op dit ogenblik echt zoveel kunnen beïnvloeden
Ga gewoon plassen, vang wat op en kijk hoe donker het is. Geel kleurtje? Testen! Je bent al over NOD, zou als je zwanger bent echt wel wat moeten laten zien. Succes!
Gewoon doen meid! Gister had ik ook een mok thee en een glas sinas op. En toen getest toen ik thuis kwam terwijl ik niet eens heel nodig naar de wc hoefde. En hij knalde echt. Dus denk dat je wel kan testen nu.
Na NOD zou nu altijd een duidelijke streepje moeten geven.....maar mocht je het voor jezelf liever morgenochtend doen, dan moet je er nog even een nachtje over slapen. Ik ben benieuwd!
Ok, ik heb ff door de zure appel gebeten en getest. Wel wel wel er staat een plusje en een termijn van 2-3 weken 😍😍😍!!!! Een maand en het is al zover 😁😁. Wat een wonder!! Morgen nog eventjes bloedprikken ter bevestiging!