Die van het Kruidvat (20 euro) heb ik net zo hard weer terug gebracht, die mat bij mij wel koorts en bij mijn doodzieke dochter niet! Dus geinvesteerd in een goede Braun thermometer (45 euro bij BCC) en die werkt perfect!
+1. Idd die van het Kruidvat is waardeloos. Vorige week maar gewoon weggegooid. Lees even mee voor andere goede.
Ook van Braun inderdaad! Kostte rond de 60 euro, maar is wel echt een fijne. Ik heb het aan de huisarts gevraagd en die raadde deze ook aan.
Kijk fijn jullie reacties! stond vandaag idd bij die van kruidvat te kijken en verbaasde me over het verschil in geld tussen die dingen. . ik zal hem wat vaker nodig hebben en wil dus echt een betrouwbare gezien dochter bij koorts goed in de gaten gehouden moet worden .. ze heeft een trauma aan rectaal meten dus dit is de laatste tijd zoon strijd welke is dan goed van braun? want je hebt nogal een aantal verschillende. .
Controleer de eerste paar keer nog wel rectaal om te zien of en hoeveel verschil er zit in temperatuur. Ik ben in eerste instantie in het ziekenhuis naar huis gestuurd omdat ik met de oorthermometer geen koorts had, paar uur later had ik 40,8 vanwege kraamvrouwenkoorts. Daarna moest ik elke paar uur getemperatuurd worden en er zat ruim 1,5 graad verschil tussen rectaal en via het oor. Mijn oor is dus niet geschikt om mijn temperatuur te bepalen en ik hoorde dat dat vaker voorkwam.