iemand bekend met deze?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Natasja, 26 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ligt misschien aan het tijdstip dat ik niet meer zo helder ben, maar als jullie wat besloten hebben?

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

wat de andere meiden al zeiden Natasja, die tepel speen verwarring is alleen in het begin. Dano heeft zelfs al vanaf de eerste week af en toe een flesje gehad. zolang je kindje goed de borst pakt en daar niks in veranderd is het prima.

overigens raden ze je zelfs aan om regelmatig te 'oefenen' met de fles omdat anders de kans weer bestaat dat je kindje de fles weer niet accepteerd.

en inderdaad de dubbelzijdige electrische kolf. Ik gebruik de PIS van Medela, ik vind hem ideaal, regelbaar in sterkte en ben met 15 minuten klaar.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Wat het uiteindelijk word. (als ik medicijn vrij kan blijven..)

4. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Wij hebben Daniëlla vorige week voor het eerst een flesje aangeboden en we hebben absoluut geen last gehad dat ze daarna de borst minder goed pakte of zo.
    Ook is ze er niet lui van geworden want aan mijn borst krijgt ze de melk makkelijker binnen "gespoten" dan aan de fles waar ze er voor moet zuigen ;) :)

Ik heb trouwens een handkolf en die bevalt heel erg goed! Ik ben een paar minuten bezig om beide borsten leeg te kolven en dan komt er echt ruim voldoende uit.

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Jij gebruikte ad toch ?
    Ik zou even overleggen met een lk welke medicijnen wel met bv kunnen. Er is n.m. wel veel mogelijk hoor.

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja met de nadruk op gebruikte (al 2,5 jaar niks)
    Maar die gekke hormonen maken me nog al maf af en toe, dus ben een beetje bang voor na de bevalling.
    Ik ga hier idd binnenkort over praten.

Het liefst wil ik niks doorgeven via borstvoeding.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Tuurlijk wil je dat Natasja, maar gewoon van het positieve uit gaan hoor.

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :D Ja idd!

9. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Natasja!

Wat goed dat je je al in de borstvieding aan het verdiepen bent! Ik kolf zelf dubbelzijdig met een elektrische en handkolf. ik had eerst een enkelzijdige elektrische kolf (Medala Swing) gekocht, super hoor erg stil ook. Maar ik was zo lang bezig dat ik er een handkolf bij heb gekocht. Ben nu met 10 minuten klaar! En is prima te doen hoor. Succes, en fijne zwangerschap verder!

Deel Deze Pagina