Gister een behandeling gehad bij een schoonheidssallon/ huidinstituut. Ik heb last van een rode huid en had op aanraden van een andere salon eerder een reiniger /vitamine E en een hydraterende creme geprobeerd van het merk Alpha. Het hielp wel goed voor mijn droge huid maar de roodheid verminderde er niet mee. Het is overigens geen Rosacea. Nu bij deze salon ook een behandeling gehad en daar is juist veel met Vitamine C gedaan op mijn huid. Wel gaf ze aan dat de cremes niet de roodheid kunnen verminderen maar dat het waarschijnlijk iets is vanuit binnenuit mijn lichaam. De cremes zouden wel voor de droogheid iets kunnen betekenen. Bij deze salon werkte ze niet met Alpha maar met dr Murad (weet ook niet of daarvan de een beter is of dat het niet uitmaakt). Wat wel zou kunnen helpen volgens haar is om Eqology te gaan proberen, dat is iets van Omega 3 in de puurste variant, daarnaast zouden ze dan een bloedafname doen om te zien hoeveel tekort ik heb en aan de hand daarvan een bepaalde hoeveelheid van dat spul moeten gebruiken. En dan later nog eens mocht ik dat doen om te kijken of het verbeterd. Echter neem je een soort abbo af van een half jaar voor ca 40/45 per maand. Ik vind het nogal aan de prijs.. ik wil best in mijn huid investeren maar dat heb ik dus eerder ook al gedaan met dure cremes wat uiteindelijk niet heeft geholpen althans voor de droogheid wel maar niet voor de roodheid. Hoe ze het uiteraard bracht klinkt het veel belovend maar dat is natuurlijk ook promotie van dat product denk ik. Ik vroeg nog kan ik niet bij de drogist of de holland & barrett iets van een goede omega 3 spul kopen voor minder geld maar ze gaf aan dat er dan allemaal andere dingen aan toegevoegd zijn of dat het alsnog uit een mindere kwaliteit bestaat en dat dit wel echt het beste zou zijn. Dus mijn vraag vooral is kent iemand Eqology en wat is je ervaring? En helpt Omega 3 dan echt zo goed ook voor minder roodheid? Dacht altijd dat Omega 3 meer bedoeld was voor zicht en concentratie enzo. Hoor het graag zodat ik hopelijk tot een besluit kan komen.
Zoals ik het zie als ik google is eqology een bedrijf waar je je zelf wat verdient als je mensen overhaalt om bij ze te bestellen (MLM, zoek maar op) alleen daardoor zou ik níet dit kopen. Tuurlijk kun je een andere visolie proberen! Succes!
Bedankt, ga het idd niet doen, wellicht dat ik idd een goedkopere visolie ga proberen dat vind ik niet perse erg maar dit is toch wel echt wat te duur
Ik heb het geprobeerd ivm zwanger worden. Geen effect gehad. Ik zou niet de visolie vitakruid nemen, die is zo ranzig omdat er geen smaakje aan zit.
Wij hebben capsules omega 3 van body en fit. https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Producten/Vitamines-en-supplementen-/Voedingsadvies/Omega-3/High-Quality-Omega-3/p/omega-3-body-en-fit
Ik zou dan gewoon een ander merk proberen, er zijn veel betrouwbare merken die visolie-capsules verkopen zonder rare verkoop-constructies en abonnementen.