Misschien oorontsteking?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jerami, 25 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi,

Mijn zoontje (nu bijna 13 maanden) heeft de laatste dagen heel erg last van zijn doorkomende tanden (1x snijtand, 1x hoektand). Vooral veel kwijlen en slecht eten.

Nu is hij ook enorm verkouden. Maar wat me vooral opeens opvalt is dat hij sinds gisteren (24-12) steeds omvalt als hij staat. Hij kan nog niet los staan of lopen, maar wel heel goed stapjes zetten als hij achter zijn eetstoel staat of langs de tafel enz. Maar sinds gisteren valt hij dus opeens steeds naar beneden zonder aanleiding. Ook als hij dan een stapje naar de zijkant wilt zetten, dan valt hij opeens en ook als hij van de tafel naar de bank wilt overstappen. Dit gaat normaal altijd heel goed. Verder heb ik het idee dat zijn hele balans minder is dan normaal. Ook schud/knikt hij steeds met zijn hoofd naar de zijkant. Nu heeft hij sinds gisteravond ook enorme huilbuien uit het niets. Vandaag ook heel erg geweest. Op sommige momenten ook echt ontroostbaar. Hij zit niet meer aan zijn oren dan normaal (doet hij altijd als hij moe is).

Zou hij last van zijn oren hebben of heeft dit allemaal te maken met de tanden en verkoudheid.

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Grijpt hij naar zijn oortje, slaat hij de fles weg? Wat je sowieso al kan doen is druppelen met zoute neusspray en paracetamol voor de pijn. De neus en oren staan met elkaar in verbinding en een verstopte neus geeft druk op de trommelvliezen. Door neusspray kun je dit wat verminderen. Eventueel bij hoge koorts, sufheid, vlekjes etc of niet vertrouwen laten kijken op de HAP. Maar als hij oorontsteking heeft kunnen ze meestal niet veel meer doen dan paracetamol adviseren.

Deel Deze Pagina