Grrrr, kwajongens!

Discussion in 'De lounge' started by Essenhout, Dec 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik zit binnen, 2 hoog en de sneeuwballen vliegen me om mn oren. Er zitten hier een paar jongens van een jaar of 12-14 sneeuwballen op mn raam te gooien. Ik zag ze net wegrennen.
    Nu maar hopen dat ze er mee kappen, want ik heb maar enkelglas hier. Ging net zo hard dat ik dacht dat het raam er uit kwam zetten. :p
    Heel fijn die sneeuw. :p

2. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    dat lijkt me heeeeeeeeeeeeel vervelend, ken je die jongens? hebben ze het op jullie gemunt? of ook op anderen?

3. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Wij schrokken hier ook laatst van een sneeuwbal tegen de ruit. Toen ik naar buiten keek, zag ik dat ze ook bij de buren een sneeuwbal tegen de ruit gooiden.
    Ach, vroeger toen ik die leeftijd had heb ik het ook wel eens gedaan. Je schrikt er alleen zo van.

4. Essenhout

Ken de kinderen niet. Wij wonen in een flat en de straat die paralel op ons staat (een soort van T) woont vol met kinderen.

Schrik er idd heel hard om. Ik dacht dat het mijn vriend was die thuis kwam. Maar keek net nog een keer naar buiten, toen stonden ze er weer, zwaaien ze ook nog doodleuk. Maar niet meer gegooid.

5. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Haha ik kan hier wel om lachen, doet me aan vroeger denken;)

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik ook :) Kinderen doen het echt niet om je de stuipen op het lijf te jagen. Ze hebben niet door welke gevolgen het heeft, laat staan dat het wel eens door het glas kan gaan.
    Maar je zit op 2 hoog... geen balkon? Da's balen...

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Had het ook was vorige keer toen het zo sneeuwde ook. Kids op bed en ik was samen met een vriendin voor een sneeuwpop aan het maken komt er een jongen aan van een jaar of 16 en die gooit een sneeuwbal naar boven tegen het raam van de oudste. Dus ik zeg hey joh de kinderen slapen. Hij zich netjes verontschuldigd en ging verder met wat hij aan het doen was. Ik ken die jongen dan al wel een jaar of 8

8. Essenhout

Haha het is ook wel grappig, maar ik schrik me rot. Klinkt heel hard hier ineens.
    Heb wel een balkon, maar ga ook niet hier door de straat zitten schreeuwen. :p Bovendien verstoppen ze zich ergens.

9. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Ga maar niet op je balkon staan, je kunt beter een sneeuwbal tegen je raam aan hebben;)

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier gebeurd het ook nog wel eens. vorige week werd fynn er wakker van. mooi dat ze aan de deur kwamen om sorry te zeggen hahahaha.

ach kan gebeuren hoor

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ben ik ff blij dat ik op 16 hoog woon :D Flinke jongen die hier een sneeuwbal tegen het raam krijgt :p

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Nee maar als je een balkon hebt, dan moeten ze met een boogje gooien en dan komen ze niet zo hard aan. Anders zet je iets voor de balustrade, zodat ze er niet doorheen kunnen gooien. In ieder geval nooit laten weten dat je ervan baalt! Gewoon naar buiten gaan, keer lachen en zwaaien, ding voor het hekwerk zetten en weer naar binnen gaan.

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

je kan beter niets zeggen want dan gaan ze het juist doen.. mijn moeder belde mij vorige week op met een een verhaal waar ik wel van schrok..

jongens gooide sneeuwballen tegen de ramen mijn zusje werdt er gek van en schreeuwde naar buiten dat ze moesten oprotten me moeder zei meteen neeeeee niet doen niets zeggen vervolgens ging mijn zusje weer naar haar eigen huis maar een 1 uur later stonden er zo'n 10 jongens voor de ramen en begonnen sneeuwballen tegooien ook zo hard dat me moeder bang was dat het raam eruit raakte na let op een half uur sirieus een half uur heeft me moeder gevraagt of ze aub wouden stoppen.. ze scholden haar voor van alles uit van hoer tot k$@wijf en dat ze op moest rotten anders kreeg ze wel even klappen.. uiteindelijk kwamen er 2 buren naar buiten (bij hun waren ze ook al bezig geweest dat et klaar was nu) toen gingen ze eindelijk weg...

dus laat maar gaan denk ik dan anders ben je nog meer de lul uiteindelijk

14. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik heb wel eens sneeuwballen bij een open raam binnen gegooid...*schaam*

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier ook. 20 cm sneeuw op de grond maar waar pakken ze de sneeuw vandaan? Van de autos afschrapen. Daar kan ik niet tegen, blijf van mn auto af, er hoeft maar een drukknoopje aan de handschoen te zitten en ik heb een dikke kras op mn auto.

16. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft je auto zijn pyama niet aan?;)

17. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    mmmm..zal ik maar niet vertellen dat ik net een sneeuwbal tegen het raam van mijn buurtjes heb gegooid, terwijl ze rustig zaten te eten....

Die hadden ze nog te goed, van die sneeuwbal die ze vanmiddag in mijn nek gooide!

Sneeuw van de grond? Nee dan moet je bukken, ik haal het ook lekker makkelijk van de auto's af...scheelt weer schoonmaken morgen ochtend!

Im loving IT! Heerlijk dit weer, en die sneeuwballen, ach mijn overbuurman is 75 en gooide zelfs met sneeuwballen vanmiddag. Het maakt je jong! Geweldig! Gooien maar!

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nee, hij was vanmiddag bij de garage voor een grote beurt en nieuwe bougies en heeft daar buiten gestaan en dus zat er vastgevroren sneeuw op het dak, en dan plakt de deken eraan vast LOL

Share This Page