Iemand bekend met het pelvic congestion syndroom? Wat te doen?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Hanna80, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo dames,

Bij mij is onlangs het Pelvic Congestion Syndroom vastgesteld. Ik bleef na de bevalling (eind oktober) een continue pijn in mijn baarmoeder voelen, gepaard met lage rugpijn.
    Tijdens een echo zag mijn gynaecologe een 'opvallend vergroot' netwerk van aderen, en spataderen rondom mijn baarmoeder en eierstokken. Ik ben me nu aan het orienteren op een eventuele operatie en ik zou heel graag van iemand horen die de behandelijng heeft ondergaan!
    Ik hoop op reacties!

2. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Helemaal niemand? :(

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Persoonlijk heb ik geen ervaring, maar ik wilde je wel heel veel sterkte wensen! Het lijkt me heel naar om continu zoveel pijn te hebben. Kun je via het ziekenhuis niet in contact komen met iemand die voor hetzelfde syndroom is behandeld? Ik kan me idd wel voorstellen dat je daar behoefte aan hebt....

4. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Dank je Amaryllis, lief van je. Gelukkig zitten er ook hele goede dagen tussen hoor, maar het is idd wel erg vervelend... Ik zal er eens naar informeren in t zh idd... Wie weet....!

Ik zie aan je banner dat je zoontje bijna wordt geboren! Superspannend dus! Alvast heel veel succes!!

5. Karin67

Karin67 Nieuw lid

13 mei 2012
    2
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi Hanna,
    Ik heb al enige tijd PCS en ben hiervoor behandeld in het ziekenhuis. Ik zou graag spoedig in contact met je komen.
    Groetjes, Karin

Deel Deze Pagina