Meivakantie 2016

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Polletjepiek, 15 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi

Mijn schoonouders willen volgend jaar met ons op zonvakantie. Nu zitten we vast aan de schoolvakantie periodes. En het zal de mei- of herfstvakantie 2016 worden als we ergens heen gaan.

Wat zijn leuke vakantiebestemmingen in die periode in Spanje, Canarische eilanden, Portugal?

Wie weet daar een goed, leuk all-in hotel?

2. Polletjepiek

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.236
    1.891
    113
    Vrouw
    Ik lees even mee...
    Wij willen misschien ook mei. of September.

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Er is zoveel
    Evt op gran canaria heb je ook bungalows met alle in
    Of Turkije leuke bungalows

Tis maar net wat je wil.

Veel zwembaden net of zonder glijbanen wel of geen animatie luxe of standaard kamers.
    Meerdere slaapkamers

5. Polletjepiek

Weet je toevallig ook namen van accommodaties?

6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.334
    113
    Vrouw
    Tenerife, villa tagoro. Mooie appartementjes, al inclusive, leuk zwembad (geen waterpark ofzo hoor)... Lopend naar de boulevard kan, terug namen wij een taxi.
    Lanzarote, Playa blanca, hotel Corbeta, all inclusive (is een keus), slechte appartementjes, alleen begane grond met een soort tuintje ervoor, bedden goed, zwembad supermooi! park mooi, afstand leuke boulevard minuut of tien. (Taxi €3,-)
    Lanzarote, puerto de carmen, Hyde Park Lane. Gewoon leuk en gewoon goed!! Afstand boulevard en strand ook zo'n 10 minuutjes.

Ik wil met kindjes trouwens niet (meer) in een hotel... Appartement met een aparte slaapkamer, onze dochter slaapt altijd bij ons op de kamer, maar dan heb je nog wel je 'woonkamer' en je terras om een borrel te doen, in de zo'n te liggen etc. zonder dat de kinderen wakker worden. Er zit ook altijd een koelkast in, dus kan je ook je eigen wijntje/biertje koud houden.

7. Polletjepiek

Dat is inderdaad wel een voordeel van een appartement.

Deel Deze Pagina