Hier is het een beetje traditie dat we met kerst een spel cadeau geven. Nu zag ik het spel van kinderen voor kinderen maar ik vraag me af of dit wel leuk is ik kan er namelijk nog geen reviews over vinden. Of weet iemand een ander spel dat echt een aanrader is? Alvast bedankt!
Favoriet spel van mijn 5 jarige dochter is onderuit. Ook doet ze graag triominos, uno en rummikub junior.
Ganzenbord Rummikub Monopoly Junior (aanrader!) Mens erger je niet (hebben de kimble versie) Tiptoi Dierenspel is hier ook een hit En wat snellere spellen qua tijd: Halli Galli Junior Halli Galli speed cups Uno
Bedankt voor jullie reacties! Monopoly hebben we al idd erg leuk Ik zat ook al aan Rummikub junior of Halli Galli te denken. Meer tips zijn welkom
Hier is heel populair: Hond-o-poly (=monopoly in een ander jasje) Dolfje Weerwolfje bordspel Kwartet Pesten met een gewone stok kaarten.
Hier zijn nu erg populair: - Kinder wereldreisspel - Dolfje weerwolfje bordspel - Alle soorten kwartet - Tiptoi Voor de kerst krijgt hij nog Triominos en Mikado
Wij kregen met Sinterklaas het spel "varkenspesten". Beetje kunnen rekenen is dan wel handig maar prima voor een kind in groep 3
Mens erger je niet, Ganzenbord Vier op een rij Zeeslag Wie is het Dit zijn de favo spellen van onze kinderen,
Hier spelen we meestal skipbo junior, dier op dier (haba), memory en kwartet. Voor kerst heb ik monopoly junior - Frozen editie - gekocht.