Ik kwam tijdens het googelen deze site tegen: De leukste marktplaats voor kinderen! Ik vind het wel erg leuk uitzien. Iemand hier al ervaring mee?
Ziet er wel leuk uit. Alleen zie ik nergens een plaats staan, waar alle dingen te koop staan. En dat is nogal onhandig. Want bijv. een fietsje laat je niet opsturen...
Verder echt niemand? Ik ga het maar gewoon proberen denk ik. Het ziet er super leuk uit dus misschien is het ook wel zo.
Ik heb net even gekeken en het ziet er idd leuk uit, er wordt nog niet zo heel veel aangeboden maar het is een nieuwe site zag ik. Ik zou het gewoon proberen als je iets hebt gezien...
Hmm misschien ligt het aan mij, maar ik zie geen advertenties verschijnen? Of moet je persé inloggen op de site? Als ik namelijk links een onderwerp aanklik zie ik zoekresultaat zoveel advertenties, maar vervolgens zijn er geen advertenties zichtbaar? Ik zou namelijk graag willen kijken .
ik zie vooral heel veel advertenties van winkels..als je bv buitenspeelgoed aanklikt is het vrijwel allemaal van dezelfde aanbieder..
ik heb er nog nooit van gehoord maar als je inderdaad in moet loggen dan sla ik over. ik log me het liefst op zo weinig mogelijk sites in. en zoiets als een verkoopplaats daarvoor ga ik me niet inloggen. ik vind marktplaats trouwens ook steeds commercieler worden wat betreft de winkeliers en opvangen die heel de site gaan volspammen. je moet onderhand zoeken om de gewone advertententies te vinden, erg irritant vind ik dat. maar goed ik zal eens eventjes gaan kijken op de link.
Volgens mij hoef je niet in te loggen hoor. Ik ga er maar eens een email aan wagen. Volgens mij is het inderdaad nog een hele nieuwe site dus misschien is het nog niet klaar.
ik heb even rondgekeken. het zou inderdaad geen kwaad kunnen als ze er plaatsnamen bij zouden zetten. want als je bijv een kinderbedje zoekt die verstuur je niet zomaar ff met de post natuurlijk. denk inderdaad ook dat de site nog in ontwikkeling is. heb je nog gemaild?